Bunadsminke?

Jeg skrev et heller dårlig innlegg om dette her i fjor, og rekker ikke å skrive noe nytt og fornuftig før morgendagen – men siden resten av verden lager artikler om emnet regner jeg med de fleste har alt under kontroll.


Tatt før brors konfirmasjon i mai i fjor.

Selv gleder jeg meg veldig til å gå i bunaden min i morgen, og kommer til å gjøre som jeg alltid gjør: holde det enkelt! Jeg ser for meg utjevnet hud med friske, rosa kinn; lett markerte øyne med litt matt brun i globalen og noe svakrosa/beige-ish på lokket, og fuktede lepper med enten en lett gloss eller bare leppepomade – jeg skal jo tross alt spise is!

Hvilke planer har dere, både for dagen, antrekk og utseende?

Gratulerer med morgendagen, alle!

10 Responses to Bunadsminke?

  1. Blir det samme her 🙂 For som du sier, vi skal jo trossalt spise is, hihi 😉
    Ha en fin dag idag!

  2. Monica S says:

    Høres veldig passende ut for bunad 🙂 Selv så har jeg bare tenkt å holde meg hjemme, mulig jeg sminker meg litt for gøy 😉

  3. Marie says:

    Fina! Vi har samme bunad til og med! Sminken min ble litt mer enn det jeg trodde faktis, Jest på lokket, Patina i globalen og liiiitt Smut i ytre V, med eyeliner og mascara 🙂

    • Whaat, har vi? Jeg trodde du var helt østlandsk? Fortell, fortell! Sminken høres kjempefin ut, og jeg er så glad for at WordPressen ordnet seg for deg – ser superbra ut!!

      • Marie says:

        Ja, det har vi 😀 Mormor er derifra, så jeg har Nordlandsbunaden, synes den er så fin! 🙂 Tusen takk for kommentar om ny blogg, har ikke kommet meg helt inn i det enda, men tipper det kommer etterhvert! 😀 Fikk hvertfall overført de beste EOTD’ene, og det var jo det som var det viktigste 🙂

      • Ah, så gøy! Hvor er hun fra? 🙂 Og ja, det kommer helt sikkert etterhvert, er veldig greit når man har kommet inn i det 🙂 Også ser det kjempebra ut!

      • Marie says:

        Hun kommer fra Lyngseide, litt utenfor Tromsø 🙂 Hvor kommer du fra? 🙂

      • Ah, okei, jeg er fra Mosjøen, et stykke lengre sør – og ciiirka midt i landet 🙂

Legg igjen en kommentar

