Kickback ♥

20120516-172512.jpg

Tror nesten at det må bli litt MAC til helga altså, nå som jeg har 600 kroner til gode hos Kicks!
Kickback

(Bloggvarsel: Det ser heller labert ut fremover. Jeg feirer 17. mai , har besøk og leser til eksamen – og sparer blogginga til jeg får tid og lyst! Skrives plutselig!)

9 Responses to Kickback ♥

  1. Regine says:

    Det er ikke feil! Gleder meg til å se hva du kjøper!

  2. Shamini says:

    Får du brukt KICKS-gavekort på MAC også nå? Jeg vet jo at KICKS har kjøpt Esthetique, men det er jo fortsatt Esthetique? Jeg blir forvirra av mindre. Brukte mitt gavekort på MUS-produkter. Kickback er fantastisk! 😀

  3. Jade says:

    Jeg brukte mitt KICKS-gavekort på MAC sist gang jeg fikk gavekort fra Kickback 🙂 Det var i Bergen.

  4. Dina says:

    Herregud, jeg glemmer hele tia at jeg i det hele tatt har en kickback konto.. Derfor står det vel ca. 20 kroner ikke på den..

  5. Monica S says:

    Jeg digger kickback! Prøver å huske det når jeg bestiller noe, for jeg blir jækla irritert om jeg glemmer det. 600 kr er ikke verst heller 😉

    • Haha, ja, jeg oppdaget da jeg skulle registrere meg at jeg allerede hadde hatt KickBack-konto (det fulgte tidligere automatisk av Mac1-medlemskap) at jeg allerede hadde hatt konto i nesten tre år….. DET er mye misset KickBack det!

Legg igjen en kommentar

