Børstesalg hos Makeup Mekka

Måtte bare kjapt innom for å informere dere om mulige superkupp! Jeg bestilte akkurat 11 børster for 128 kroner, hvorav 6 av dem var B-varebørster til 1 kr per to stk :p Jeg har et par sånne sett fra før, og er godt fornøyd 🙂

Verdt å sjekke ut!

8 Responses to Børstesalg hos Makeup Mekka

  1. Manjana says:

    Takk for tipset!

  2. Jeg er veldig fornøyd med mine koster fra Makeup Mekka 🙂

  3. Regine says:

    Superkjipt at jeg er tom for penger nå! Heldigvis hvisket en supersnill venninne til meg at hun hadde kjøpt litt snæks i gave til meg ^^

    Jeg er også godt fornøyd med B-varekostene (spesielt den blendingskosten). Gode i forhold til prisen 🙂

  4. Det er latterlig billig! Uansett om de er kjempebra, eller helt greie 😀 Jihoo, shopping!

  5. SV: Takk for omtanken. Og takk for katten! Den har gitt meg iallefall ti sekunder med smil så langt og det er langt over normalen. Håper den gangen det blir bedre kommer fort.

Legg igjen en kommentar

