Å swatche neglelakksamlinga…

… er noe av det lureste jeg har gjort i det siste! Ja, så lav er standarden for tida……

20120515-080026.jpg

20120515-081029.jpg

Jeg har nemlig oppdaget at jeg har ufattelig mange fine farger, og at å se på dem gjør meg glad! Er riktignok ikke ferdig da, jeg byttet nemlig plan midtveis (sorterer etter farger istedet for merker), men tipper jeg skal kaste bort litt tid på dette her i kveld også, så bilder/oversikt kommer når jeg er ferdig 🙂

Ha en herlig dag, du vakre menneske!

13 Responses to Å swatche neglelakksamlinga…

  1. Anne says:

    så lurt! Greit med litt fargerike avbrekk i eksamenslesinga! 🙂

  2. Dina says:

    Hvor har du kjøpt de hjulene? Tror dette kan være veldig lurt for meg også 🙂

  3. Regine says:

    Dette hadde sikkert ikke vært så dumt. Jeg synes alltid fargen ser litt annerledes ut på neglene enn hva den gjør i flasken.

  4. Manjana says:

    Eg har sortert mine lakkar på lause neglepinnar med lenke (eller tynn bolt), slik som her: http://polishartaddiction.blogspot.com/2012/02/stash-swatch-sticks.html Eg brukar lenke, får då kan eg sette inn nye pinnar der eg måtte ønske. Då kan eg omsortere etter merke/farge når eg får nye lakkar eller når eg har lyst.. Eg kjøpte mine pinnar på ebay til 3£ inkl. frakt, og er veldig nøgd.

  5. Monica S says:

    Så fint! Sikkert gøy å bare kose seg med alle de fine fargene 🙂

  6. Helene says:

    Dette er genialt! Jeg gjorde det med samlingen min i Nord-Norge, så har mye å ta igjen når flyttelasset mitt kommer til Oslo 😛

Legg igjen en kommentar

