«Jeg skal ikke kjøpe noe!»

… sa jeg da jeg dro til byen. Wops.

Oh well, det kunne vært verre…. 3 for 2 på alt fra Accessorize = 120 kr for én leppestift og to neglelakker, og tilbud på Lindex = 49,50 for Isadora Wonder Nail i 733 Paradise Green. Det tåler jeg.

(Selv om jeg er nødt til å lære meg å kutte fullstendig – at ting er billige gjør dem ikke mer nødvendige…)

8 Responses to «Jeg skal ikke kjøpe noe!»

  1. Maria says:

    Åh! Jeg ønsker meg bilde av neglelakken lengst til venstre når den er påført 😀

  2. Jammen, de er jo såå fine! Ikke lett å gå i fra slike godbiter på butikken 😉

  3. Lene Christin says:

    Haha! Jeg ler alltid når jeg leser bloggen din. (Og nå påvirket du meg til å ville dra på Lindex imorgen!)

  4. Regine says:

    Haha, kjenner meg virkelig igjen! Jeg greier ikke å gå gjennom et kjøpesenter en gang uten å kjøpe noe med meg :p

    Ser at jeg ikke må innom verken Lindex eller Accessorize i morgen! Da går plutselig et par hundrelapper til…

Legg igjen en kommentar

