Ny tusjliner: IsaDora Flex Tip Eyeliner

20120511-102458.jpg

20120511-102451.jpg

Jeg har lenge vurdert litt frem og tilbake mellom ulike merker og slikt, men for å unngå å gjøre det dyrere enn nødvendig (jeg mener, det går ikke an å handle bare én ting fra en nettbutikk – og i alle fall ikke CherryCulture!) falt jeg på denne her. At jeg fikk 20% rabatt hos Cubus i går kveld gjorde det jo ikke til et verre kjøp!

Håper jeg blir like fornøyd som jeg vet mange andre er 🙂

14 Responses to Ny tusjliner: IsaDora Flex Tip Eyeliner

  1. Heidi says:

    Spennende! Gleder meg til å øre hva du synes. Jeg er ikke noe veldig fan av tusjlinere fra før av. Likte godt Jumbo Penultimate fra MAC, men er ikke bestevenn med den vanlige Penultimate akkurat… hehe.

    • Jeg liker den ikke…… Den er altfor lang og jeg eeeeeier ikke kontroll over den! Fillern! Det fine med den fra NYX var jo at jeg ikke trengte å øve :p

      • ihokland says:

        Hmm, tusjliner var min greie på vgs, husker vagt at de var superenkle å jobbe med. Og den litt dramatiske effekten man får med tusjliner ser jo ofte veldig bra ut- jeg har fått veldig lyst til å teste tusj igjen av de nyere FOTD-ene dine. Tror nesten jeg må. Men jeg vil ha en vannfast en. Og så må jeg finne en med akkurat rett bredde, lengde og form på felttipen, synes å huske at det var cluet for å få tusjliner til.

        Noen tips til vannfast?

      • De er superenkle å jobbe med – så fremt de har rett lengde og form. Det har ikke denne. Det har den fra NYX! Ingen av dem er vannfaste da, men det har jeg ikke egentlig merket noe behov for.

        Vet ikke om noen gode ordentlig vannfaste, men jeg har blitt tipset om (absurd billige) Jordana Fabu-Liner som visstnok skal være rimelig vannresistant.

  2. Haha, helt enig i at det ikke går an å bestille bare en ting når man bestiller på nett, og da spesielt hos Cherryculture 😉 Tror du ikke at du kommer til å like denne etterhvert? Bare du får øvd litt? 🙂 Den så jo veldig lang ut…

  3. Jeg elsker denne! Men jeg er veldig glad i lange vinger og hurra og mye styr når det kommer til eyeliner, så denne er fantastisk for mitt bruk 😀 Håper du liker den mer og mer!

  4. Camilla Lorentsen says:

    Så dumt at du ikke likte den da, kjedelig! Hvordan var holdbarheten med tanke på at den ikke er vannfast?

    • Siden jeg enda ikke har fått til å påføre den på et akseptabelt vis har jeg ikke fått testet holdbarheten – men jeg husket at jeg vurderte og forkastet denne ved en tidligere anlending hvor jeg tegnet noen streker på hånden, gnudde litt på dem (med tørre fingre) og strekene ble rimelig «smudgy».

      • Camilla Lorentsen says:

        Ikke noe å investere i med andre ord.. dumt da, siden Isadora er billig og ikke tester på dyr.

      • Vel, altså, om du får til sånne lange så er den absolutt et godt kjøp – for selve tusjen er god, det er bare jeg som ikke får den til (enda). Om du skulle slite med det samme som meg har de to andre varianter; en tjukk og en vanlig, og de er kortere enn denne her, så du kan jo se på dem? 🙂

      • Camilla Lorentsen says:

        Sier du det! Skal sjekkes ut i morgen, will let you know 🙂

      • Ja, gjør det 🙂

  5. Shamini says:

    Jeg var innom VITA isted for å finne meg en liner, siden den jeg har ikke er så veldig samarbeidsvillig – og jeg swatchet blant annet denne. Sammenlignet med Glossy Eyeliner («dipliner») var den overhodet ikke svart, og den trakk ut i de fine linjene i huden min. Glossy Eyeliner var ikke spesielt glossy, spør du meg, så jeg tror kanskje jeg må teste den. Likte den iallfall kjempegodt, så takk for at du «sendte meg på jakt» (helt uten å vite om det). 😀

  6. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: August, september og oktober « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

