Fordi jeg er så sykt søt*: Sugarpill Love+

*eventuelt Ingvild verdens treigeste….

Ekstrapakke! Jeg kjøpte et serum fra Ingvild på Bomkjøpmarkedet for omtrent fjorten evigheter siden – og etter vanvittig mye om og men og frem og tilbake og dårlig vær og feilstavede etternavn landet det endelig i postkassen min i går – sammen med en Sugarpillskygge som for-tort-og-svie-gave! Sånt liker jeg 😀

Denne er min aller første Sugarpillskygge, den er superrød og kjempefin og attpåtil feilmerket (for det står altså Dollipop, men Dollipop er den rosa – dette er en Love+), og jeg grugleder meg sånn til å prøve den! Gruer fordi røde skygger er utrolig vanskelig å få til for meg, og gleder fordi jeg har hørt så mye bra om merket!

På bildet over har jeg swatchet med ren finger på bar hud; gjentatte «strøk» til venstre og et par lette drag til høyre. Ingenting å si på pigmenteringen her, altså!

Har du erfaring med Sugarpill? Trenger jeg flere av disse?

7 Responses to Fordi jeg er så sykt søt*: Sugarpill Love+

  1. Regine says:

    Jeg tror den kommer til å bli utrolig kul, gleder meg til å se en look med den! Nå fikk jeg veldig lyst på rød øyenskygge selv.

  2. Marlene says:

    Veldig fin skygge. Jeg er veldig pysete når det kommer til rød-ishe skygger. Jeg bruker derimot en del orange skygger da det kompletterer øyefargen min. Men rød er jeg slapp på å bruke. Men denne fra Sugarpill så jo veldig fin ut da 😀

  3. Tone, i need your help! Hvor i svarte er den eksporter-knappen på blogg.no!? Finner den ikke noen steder, ååh. Vet du noe om hvor den er?

    • Jeg har slettet blogg.no-kontoen min så får ikke åpnet den…. Men har du sjekket alle faner under Innstillinger og slikt? Søkt på tutorials?
      Jeg prøvde selv nå men finner ingen som gjelder wordpress.COM – kun wordpress.ORG. Hvilken av dem er det du vurderer? Hvis det er snakk om .ORG finner du en drøss med oversikter – det er verre med .COM, men jeg vet det skal gå an…

      (Og se etter Innstillinger > Backup eller lignende)

  4. Heldig du er! Eg har dessverre ingen sminke fra dette merket… rødt er litt skummelt, men likevel så gøy 😀

Legg igjen en kommentar

