Akryloppbevaring fra Søstrene Grene

… ja, jeg er student, kjip og virkelig ikke på et sted i livet hvor jeg orker å ta meg råd til Muji, (ikke har jeg egentlig plass til flere bokser av ymse slag heller…) så da blir det billigversjonen fra Søstrene Grene! Selv likte jeg faktisk disse veldig godt – de virker stødige, er enkle og fine – og koster en brøkdel av det de fra Muji gjør (les: greit nok priset på nettsiden – som ikke sender til Norge, og som rent hypotetisk uansett ville forårsaket store momskostnader, og litt dyrere i (svært få av) butikkene til Åhlens). Sistnevnte har jeg nemlig ønsket meg i noen år nå, men aldri orket å investere i, og akkurat nå ser jeg heller ikke nå akutt behov for det. Det skal imidlertid sies at det kun er de rektangulære boksene som jeg føler Søstrene Grene kan erstatte i forhold til Muji, de andre tingene er ikke like fine. I tillegg er selvsagt Mujis sortiment enormt mye større – også har de blant annet superfine, små «skuffeseksjoner»!

Jeg liker disse godt fordi de er fine og har en fin størrelse i kombinasjon med en veldig god pris. Jeg har tre stykker, kjøpte dem tidligere i uken og betalte litt under 40 kroner stykket 🙂

Bildet over tok jeg for å illustrere størrelsen og muligheten – og det er enda plass til et par småting til. Jeg har nemlig enda ikke tatt dem ordentlig i bruk, men tenker på å bruke én til hverdagsting, én til øyeskygger og én til favorittleppeprodukter… Kanskje. Jeg aner ikke. Jeg har dem i alle fall!

Hva tenker dere? Grei erstatning for dyrere utgaver av slike enkle bokser?

12 Responses to Akryloppbevaring fra Søstrene Grene

  1. Eg har også sett på disse, men har ingen anelse om hva eg skulle puttet oppi dem :p

  2. Skal sjekke ut noen leppestiftholdere på Muji på fredag, men de er jo så sviiindyre, kanskje jeg ender opp med noe fra Søstrene Grene i stedet 😉

    • Håper du finner noe lurt! «Min» butikk hadde ikke noe leppestiftrelatert dessverre, men varebeholdningen varierer jo så sinnsykt at det kan hende du er heldig 🙂

  3. Regine says:

    Takk for tips! Jeg har kjøpt meg litt stæsj på Clas Ohlson for sminkeoppbevaring; men noen sånne bokser kunne vært greit til å lagre «hverdagssminken» i. Lettere tilgjengelig – og så var de jo veldig pene!

  4. Sånne hadde jeg hatt bruk for! Begynner å flyte litt over her nå 😛

  5. Linn says:

    Disse så kjempesmarte ut da. Lurer på om jeg ikke må få noen til å gå innom Søstrene Grene for meg og kjøpe noen :p

  6. Stikk innom Jysk, der har de også Muji-lignende akryloppbevaring 🙂

    http://www.jysk.no/97/492/2705500/a/catalog

Legg igjen en kommentar

