Hurra for bursdags-Nora!

Jeg antar de fleste av dere som er noenlunde «faste» her også kjenner til Nora? Ja? Det er bra!

Nora har nemlig bursdag i dag, og arrangerer i den anledning en fantastisk fin bursdagskonkurranse! Fantastisk, spør du? Ja, fantastisk! Nora har nemlig nylig vært i Australia og kost på kenguruer (det er det jeg ser for meg du har gjort, og jeg foretrekker å fortsette med det, så ikke motsi meg om jeg tar feil) og shoppet Inglot!

Hovedpremien er derfor en palett med 5 av Inglots stilige Rainbow-skygger, og andre- og tredjepremie er hhv. tre Revlon Lip Butters og en gel liner fra Inglot. Superfine alle sammen!

Inglotskygger er jeg, som jeg tror jeg har gitt klart uttrykk for, superfan av! Jeg har riktignok ikke prøvd noen Rainbowskygger, men tipper at de er like gode som de vanlige – og ikke minst er de superstilige å se på! Lip Butters fra Revlon har jeg også ørlite erfaring med, her også rimelig positiv, og det samme med gel lineren. Faktisk var det jeg (mener jeg å tro….. rett meg her, Nora!) som introduserte Nora for hennes første Inglot Gel Liner, og siden hun har gått til innkjøp av flere antar jeg at hun, som jeg, er fornøyd med dem!

Hvor jeg vil med dette? Hva baktanken er? Forsøker jeg bare å karre til meg alle premiene selv? Vet dere, jeg vil faktisk at alle dere som ikke har vært så heldig å få erfaring med disse produktene enda skal melde dere på. Selv velger jeg å avstå fra konkurransen, rett og slett fordi «andre fortjener det mer» (i den grad noen fortjener sminke mer enn andre…. men dere skjønner hva jeg mener!), og en eventuell premie nok ville blitt enda bedre mottatt (misforstå meg rett, jeg ELSKER ny sminke, jeg bare «trenger» ikke dette) hos noen som ikke har 40 Inglot-skygger fra før.

Gratulerer med dagen, Nora, og  masse lykke til, jenter!

2 Responses to Hurra for bursdags-Nora!

  1. Nora says:

    Haha, fantastisk! 😀 Du har rett, jeg vant en Inglot liner hos deg for en stund siden, og da MÅTTE jeg bare ha en i svart også! Dumt at du ikke vil bli med, men du kan jo alltids ombestemme deg 😉

  2. Tilbaketråkk: Reminder: Konkurranse hos Nora « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

