Favorittprodukter: April

Jeg vet jeg sier det for omtrent hvert eneste av disse innleggene, men….. Hvor blir det av tiden?? Hallo, eksamensangst!

NYX Super Skinny Eye Marker


Dette er trolig det produktet som har gitt meg mest glede (og frustrasjoner…) i løpet av måneden – og jeg takker den og den alene for at jeg har blitt glad i  legge liner. Det har vist seg at tusjliner virkelig er linertypen for meg, og nå som denne etter knallhard innsats begynner å bli puslete gleder jeg meg til å lete etter en ny – for dette konseptet er virkelig for meg!

MAC Melba + Fleur Power


Fra venstre: Melba, Fleur Power og begge blandet. Jeg elsker disse – «samlet» enda høyere enn hver for seg.

 

Inglot Freedom System Eyeshadow P399, P402, M329 og P423


Jeg elsker virkelig høyt og inderlig hele den nøytrale Inglotpaletten min, men de som har utmerket seg spesielt den siste måneden er disse. Fargene er ikke bare vanvittig fine, de er gode å jobbe med, kledelige og kan brukes både til hverdag og fest. Jeg elsker dem!


Inglot Freedom System Eyeshadow
M363 – til bryn


Superfin i bryn, er den, og at den bor i min go-to Inglotpalett gjør den jo ikke akkurat mindre attraktiv… Denne kommer nok til å bli mye brukt fremover!

 

70 Baby Wipes for 10 kroner fra ICA…..


… superprodukt i swatcheperioder!

Hvilke produkter var dine favoritter i april?

8 Responses to Favorittprodukter: April

  1. Regine says:

    Mitt definitive favorittprodukt for april må være Chanels Poudre Universelle Libre i 22 Rose Clair! Jeg er blitt så forelsket i det; jeg har på feelingen at det også kommer til å bli et av årets favoritter for meg :p

    Hvordan er den tusjlineren å legge? Jeg synes tusjlinere er lettere enn liquid/gel, men de jeg har prøvd tørker ut før jeg er ferdig å legge den :/ Akkurat nå foretrekker jeg gel.

    • Åh, det ser superfint ut, jeg vil også! At jeg ikke tenkte på det da jeg hadde 20%-kupong på Kicks!! Teitetone…

      Og ja, jo, altså… Den tørker litt ut, det gjør den, og krever litt innsats av og til (mens den andre dager er en drøm å legge), men til gjengjeld har jeg mye bedre kontroll med tusj enn med børste – så da blir det til å leve med for min del. Synes riktignok ikke at jeg har vært mye plaget med det, det er først den siste uken at jeg har irritert meg merkbart over det – og det er nok fordi den begynner å bli rimelig tom.

      • Regine says:

        Min tørket ut veldig lett, men det var en slik billigsak da, så sikkert bedre med litt ordentlige produkter/merker. Jeg har brukt gel en god stund nå og merker at jeg begynner å få bedre kontroll med den enn hva jeg hadde før – ihvertfall nå som jeg har kjøpt meg en ordentlig kost. Får vel bare fortsette å øve meg 🙂 Det blir så ufattelig pent med svarte vinger!

      • Ja, det kan være, og jeg håper jo at det er tilfelle, så jeg skal undersøke litt mer for å se hva folk er fornøyde med! Godt du begynner å få bedre kontroll, det gir meg et lite håp om at jeg kan få til etterhvert jeg også – det er bare så mye enklere med tusj… Vel, det er verdt litt innsats, for det er virkelig superfint ja!

  2. Anne says:

    Vet ikke om jeg har noen aprilfavoritter siden jeg har vært på reise hele April, ble ikke så mye sminking da! :/

  3. Begynte nesten å lure på om du hadde brukt babywipes’a til å fjerne sminken :p Er så sykelig sjalu på Inglot skyggene dine!
    Må teste ut tusjliner, men trur det blir den fra Isadora 🙂

    • Det har jeg jo faktisk, bare fra armen 😉 Og vet du, det skjønner jeg supergodt! De er helt fantastiske!

      (Og den fra IsaDora tror jeg faktisk at jeg også må gå for!)

Legg igjen en kommentar

