Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. II

Endelig: Det andre og siste innlegg med swatches av Inglotskyggene mine! 🙂

«Vol. I», med swatches av de tyve første skyggene mine, finner du HER. Oversiktsinnlegget over palettene, hvor jeg også skriver litt om finishene, finner du HER. Bilder og swatches av den tidligere “organiseringen” av palettene ligger HER, alle mine innlegg merket med Inglot HER og innlegget om (den hellige dagen) da jeg fikk Inglotpakken i posten HER.


Uten blits: DS496, M318, DS467, AMC Shine 45 og P403.


Med blits: DS496, M318, DS467, AMC Shine 45 og P403.


Uten blits: M343, AMC60, AMC Shine 10, AMC Shine 15 og AMC51.


Med blits: M343, AMC60, AMC Shine 10, AMC Shine 15 og AMC51.


Uten blits: M363, M382, M371, M338 og DS480.


Med blits: M363, M382, M371, M338 og DS480.


Uten blits: AMC Shine 17, M384, M372, P418 og DS457.


Med blits: AMC Shine 17, M384, M372, P418 og DS457.

Hva synes dere? Jeg må innrømme at denne paletten, på grunn av sin størrelse, ofte har en tendens til å bli omtalt som «restepaletten». Det er ikke fordi fargene ikke er fine, for det er de!, men den store størrelsen gjør rett og slett at den fort blir valgt vekk til fordel for de to mindre og mer nøytrale…. Planen er imidlertid å bli flinkere til å ta i bruk de mer fargerike skyggene – og akkurat det gav jeg faktisk en sjans for et par uker siden…….

«Hvorfor kaste bort to øyne på én look – når man kan bruke dem på to?»

Vel, mye kan nok sies og tenkes om resultatet, og spesielt bildet av det, men det var til mitt forsvar natt og bare for lek. At jeg oppdaget at også de mer fargesterke skyggene er helt fantastiske fine samtidig som jeg hadde det gøy gjør at jeg totalt sett er godt fornøyd med kvelden – selv om ikke bildene ble de beste.

13 Responses to Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. II

  1. Wow, den grønne looken fortjener en pokal. Den var SINNSYKT fin!

  2. Regine says:

    Jeg synes det ble veldig fint – spesielt den grønne looken!

    Hva må en betale for pr skygge hos Inglot? Har ingen penger til sånt nå, men hadde vært gøy en gang i fremtiden 😀

    • Tusen takk! Jeg bestilte fra Inglot USA (via ei amerikansk venninne) og betalte absurde 4,50$ (ca 27 kroner per i dag) per stykk, men nå som Inglot Finland har åpnet for å sende til Norge er det nok det som blir mest aktuelt – og de tar 41 kroner (5,50€) stykket. Fortsatt veldig lønnsomt i forhold til MAC 😉

  3. Shamini says:

    LOVE LOVE LOVE! Er i grunn ikke mer å si om den saken. 😉 Og dersom det nå er mulig å bestille Inglot fra Finland, ja da vet jeg om ei som skal bestille flere Pearl-skygger altså!

  4. ….Og der ble lista ca dobbel så lang 🙂 Kjempegode swatches! Må prøve Inglot snart 😀

  5. Nora says:

    Jeg blir glad bare jeg tenker på Inglot! 😀 Enig med de andre over, den grønne looken er fantastisk!

  6. Hallooo! Kjempesupre swatches 😀 Og seriøst, seriøst (seriøst…) elsker looken på øynene dine her (men ikke nødvendigvis sammen;). Nyydelige farger 😀 Hvorfor bruker du ikke mer farger i hverdagen, søte Tone? Du kler det jo så absolutt 🙂

    • Tusen takk! 😀 Og vel, altså…. Det er så mye mer jobb med farger enn med «ikke-farger»… Men jeg skal prøve å bli flinkere, det skal jeg virkelig! Må bare bli litt mindre lat først 😉

  7. Tilbaketråkk: Inglot-palettene mine (versjon 2) « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

