Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. I

Endelig! Nye swatches, forhåpentligvis litt bedre enn de forrige… Jeg har enda mye å lære, for swatching er ikke bare-bare, men jeg synes fargene gjengis godt – og håper dere tilgir den tidvise mangelen på fokus (å holde et speilreflekskamera i korrekt vinkel med én arm i åtte swatcherunder tar på)

Oversiktsinnlegget over palettene, hvor jeg også skriver litt om finishene, finner du HER. Bilder og swatches av den tidligere «organiseringen» av palettene ligger HER, alle mine innlegg merket med Inglot HER og innlegget om (den hellige dagen) da jeg fikk Inglotpakken i posten HER.

Under finner dere swatches av halvparten av mine 40 skygger, så kommer de resterende 20 i et senere innlegg. Vil jo ikke kjede dere heller…. Hah, som om!

 
Uten blits.


Med blits.


Uten blits.


Med blits.


Uten blits.


Med blits.


Uten blits.


Med blits.

Så, hva synes dere? Om jeg må kåre noen superfavoritter så…. Så…. Så… Jeg har ikke sjans! Jeg elsker hele den øverste paletten, den er helt perfekt, og den andre er også så vanvittig fin at jeg blir glad bare av å se på den!

😀 😀 😀 😀 😀 😀

22 Responses to Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. I

  1. Nora says:

    Jeg synes du var veldig flink å swatche! 😀

  2. Merethe says:

    Bra swatcher dette ja 🙂 Og nydelig farger, kunne fint ha brukt dem!

  3. NML says:

    Bra jobba!!
    Likte spesielt godt den første rekken 🙂

  4. Shamini says:

    COLORGASM! Syns swatchene dine er helt perfekte, overhodet ingenting å klage på. Jeg elsker fargene i begge palettene, selv om jeg kanskje må innrømme at den nederste får meg til å smile bredest. Farger! ❤

  5. Line S says:

    Ja takk begge deler?
    Fantastisk begge palettene. Så heldig du er som har begge to!
    Vil ha vil ha!!!

  6. Den blå ❤ Og den lilla! Og heeele den første paletten. Egentlig alle sammen!

  7. Jade says:

    Ooooh! P423 så nice ut! 🙂

  8. Monica says:

    Synes swatchene dine har blitt kjempegode, øvelse gjør mester 😉 Noen ganger synes jeg det er bedre å ta det litt på avstand for å få skarpere bilder, for så å «croppe» bildet i photoshop etterpå. 🙂

    Palettene dine er fantastiske. Men de to skyggene som stod ut for min del var de to fersken/korall fargene. SÅÅÅÅ nydelige 🙂

    • Det gjør jeg alltid, men det blir fort tungt etterhvert og det er jo grenser for hvor langt unna man kommer sin egen arm… 😛 Og ja, de er helt fantastiske! Korallfargene er superfine og palettene helt hinsides herlige! 😀

  9. Kjempefine swatcher! 😀 De så kjempefine ut begge palettene! M361 og P428 var nydelige!

  10. Tilbaketråkk: Gårdagens FOTD: Skyggeinfo, mer skygge og tusen, tusen takk « I LOVE COSMETICS

  11. Tilbaketråkk: Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. II « I LOVE COSMETICS

  12. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: April « I LOVE COSMETICS

  13. Tilbaketråkk: Inglot-palettene mine (versjon 2) « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

