PIP: Revlon Lip Butter «Berry Smoothie»

20120423-151148.jpg

Bestilte denne på Ebay for ei ukes tid siden, og idag kom den i posten! Fargen er fin, men dessverre litt mindre pigmentert/for lik mine egne lepper enn jeg hadde forestilt meg. Føles foreløpig god å ha på 🙂

11 Responses to PIP: Revlon Lip Butter «Berry Smoothie»

  1. Monica S says:

    Den så veldig fin ut, men dumt at den ikke var bedre pigmentert. Har lenge vurdert å teste ut en av disse selv 🙂

    • Ja, den er veldig fin, og å klage på pigmentereing er kanskje litt dumt, for det er vel egentlig mer det at leppene mine er pigmenterte i dag – og ganske like i farge 🙂

  2. Marlene says:

    Interessant, hvordan er denne sammenlignet med Isadora Jelly Kiss?

    • Akkurat denne er faktisk litt dårligere pigmentert enn et par av mine Jelly Kiss, den lukter ikke like godt av vaniljesukker som Jelly Kiss gjør, men bortsett fra det oppfatter jeg dem foreløpig som ganske like. 🙂

  3. Shamini says:

    Nydelig farge! Jeg kjøpte noen som kom i posten mens jeg var forkjøla. Da ville jeg ikke teste dem, og siden har jeg glemt dem….. takk for påminnelsen! 😛

  4. Merethe says:

    Den var nydelig på deg – kanskje noe å slenge på de dagene man ikke føler for å være så fargerik 🙂

  5. Regine says:

    Veldig fin farge! Synd at den ikke er så pigmentert. Jeg liker mine stifter superpigmenterte :p

  6. Line S says:

    Kjempefin farge Tone.
    Jeg har tre av disse selv om er godt fornøyd med de. Fine farger og gir litt fukt også synes jeg.

Legg igjen en kommentar

