Nfu Oh og bareMinerals

20120421-172729.jpg

Jeg følte meg nesten litt kriminell da jeg la inn ei bestilling på denne her over Ebay… Har alltid fått innprentet fra HC-hudpleieblogger nr. 1 at den er kjipkjipkjip, og hevet meg på flere av anbefalningene hennes. Ingen av dem har imidlertid innfridd forventningene fullstendig, og siden halve verden (den uopplyste delen, selvsagt…) elsker bareMinerals fant jeg det verdt et forsøk. Spent!

20120421-172739.jpg
Om bare resten av tingene jeg trenger kommer seg til postkassen min snart er jeg klar for et nytt forsøk på neglelakksmykker! SÅ FINE!

14 Responses to Nfu Oh og bareMinerals

  1. Maren says:

    Lykke til! Håper den funker for deg 😉 Den var min første foundation, og merket ikke like mye negativt som HC, men klødde litt når jeg trente med den..

  2. Merethe says:

    Nyyydelige negllakker! ❤
    Ang BareMinerals, og all sminke forøvrig, så må man nesten kjøre en test selv før man gjør seg opp en mening.
    Selv brukte jeg BM foundation i mange år da jeg ikke brukte sminke så ofte. Kombinert med varme ga den meg litt kløe, og etter noen timer synes jeg porene mine ser mye større ut. Men jeg elsker den på alle andre måter. Jeg har veldig fuktfattig hud, og all foundation flaker seg og ser stygg ut på huden min. Unntatt denne. Så jeg sier Go for it – håper den gjør deg lykkelig 🙂

  3. Marlene says:

    Blir spennende å se hva du synes om BM. BM var det første merket innen mineralsminke som jeg testet. Jeg var i utgangspunktet ganske fornøyd som jeg husker det, men ble lei av mineralsminke og ville i steden tilbake til flytende foundation. Nå har jeg gått tilbake til mineralsminke og jeg bruker for øyeblikket mineral hygienics, som HC anbefalte. Jeg har ganske fin og jevn hud, men jeg opplever likevel at den har litt dårlig dekkevne. Med andre ord gleder jeg meg til å høre hva du har å si om BM. Jeg kan ikke huske å ha reagert på den, så det kanskje er verdt å gi den et nytt forsøk 🙂

    • Ja, jeg er også veldig spent 🙂 Har også prøvd MH, samt EM, Lily Lolo, Tikei, Kiss Me Minerals og Joppa Minerals, og mest sannsynlig enda et par, og har ikke klart å slå meg til ro med noen av dem… Håper jeg finner «min» snart!

      Angående MH er jeg forresten delvis enig i det med dekkevnen; på siden til MH står det jo faktisk at den har ganske lett dekkevne, mens HC mener den har full. Jeg synes den er midt i mellom, litt nærmere lett; ikke dukkedekkende men fint utjevnende.

  4. Jade says:

    Det er jo mange som liker denne, så det er jo bare å prøve. Det verste som kan skje er at du taper en hundrings++. Det *er* jo ikke alle som er allergisk mot bismuth 🙂 Jeg tålte denne kjempefint. Men fant ikke riktig farge og var ikke helt fornøyd med finishen. Vi har jo alle forskjellig hud!

  5. Monica S says:

    Så spennende å se hva du synes om foundationen. Huden min begynner å klø av mineralfoundation uten bismuth, så kanskje den ikke hadde reagert på en med? haha 😛

  6. Regine says:

    Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg bareMinerals, jeg heller. Måtte nesten se om hypen stemte.

    Jeg synes den dekker helt fint (men ikke like bra som min flytende) og bruker den på dager hvor jeg vil ha lite sminke på. Synes det blir litt mye gris av mineralsminke da, så det er heller sjeldent jeg bruker det.

    • Jeg er for blek for Fairly Light….. Jeg synes det måtte en del produkt til for å få god dekkevne, og da endte jeg opp mørk gul, men til å bare jevne litt ut synes jeg foreløpig at den fungerer fint. Ikke noen ny storfavoritt foreløpig altså, men det er mulig jeg hadde likt den bedre om fargen hadde passet.

Legg igjen en kommentar

