Vårrengjøring i Inglotpalettene

Det har lenge irritert meg at mine paletter er av de som er for dype for «bruke magneten i lokket til å ta ut skyggene»-trikset, og etter å ha brukt litt for mye tid på å sikle over fine farger og tutorials på YouTube i det siste bestemte jeg meg for å finne en erstatning. Turen gikk derfor til Clas Ohlson hvor jeg kjøpte en pakke med sterke magneter, limte et par av dem på en smørkniv (noe som for øvrig viste seg å være unødvendig, å bruke «stabelen» med magnetene  fungerer bedre) – og har nå sortert alle skyggene mine på nytt!


Slik har palettene sett ut siden jeg «bygget» dem for første gang i fjor sommer.


Smørkniv + magnet + magnet + magnetteip.


De «nye» palettene. Jeg elsker dem!

Tidligere hadde jeg én nøytral palett, én knæsjfargepalett og én stor «restepalett» – nå har jeg to tierpaletter hvor én er nøytral i bruntoner og den andre casual med litt mer farger, og en litt sprekere storpalett. Superfornøyd!

Kommer swatches så fort jeg får lagd nye – jeg swatchet nettopp men vil heller lage et innlegg med oversikt over den nye rekkefølgen i palettene. Til da finner dere (dårlige) swatches fra i fjor HER.

Hva synes dere? Ser de ikke fine ut? 🙂

18 Responses to Vårrengjøring i Inglotpalettene

  1. Regine says:

    Palettene ser kjempefine ut! Likte spesielt godt de to små!

  2. Lene Christin says:

    Jeg vil også ha!

  3. Jade says:

    Det så veldig bra ut! Lurt å sortere litt, da får man brukt skyggene mer!

  4. frokenlilla says:

    nydelige paletter du har 🙂 den med nøytrale bruntoner var super fin!!!!
    minner meg på at jeg må bruke min «5pan» fra inglot mer. Men du, står nr på skyggene under? for jeg har klart å rote bort kvitteringen min, så husker ikke hvilke jeg har (og tørr ikke «åpne» paletten hvis jeg ikke må), skal kanskje til en inglot butikk iløpet av året å kjøpe flere skygger, så dumt hvis jeg kjøper dobbelt! vet jeg la det ut på det gamle heidi forumet men det er jo borte nå :/

    • Nr på skyggene skal stå under skyggene ja. Det gjør ihvertfall det på mine 🙂 Palettene dine ser veldig fine ut nå, Tone! Gleder meg til nye swatches 🙂 Har nettopp lagt ut innlegg på bloggen min med swatches av mine nye Inglotøyenskygger!

    • Ja, jeg elsker den! Og ja, gjør det 🙂 Ser at Elizabeth har svart deg, for nummeret står altså under 🙂 Og kjøp en sterk magnet så får du dem lett ut!

      • frokenlilla says:

        sjekket i går på en av skyggene og der sto det nr der 🙂 brukte en liten saks for å løfte den ut, for min palette er sånn som din…nytter ikke å få den ut ved bare magneten 😉 skal løfte ut de siste og, og notere det ned ett sted hvilke jeg har 😀

      • Dra på Clas Ohlson, Jernia eller tilsvarende og kjøp en pakke med små, flate og sterke magneter – så får du dem ut uten problemer! Om du har «bare» 5 da er det kanskje ikke så om å gjøre, men du skal i alle fall vite at det fungerer 🙂

  5. Åååh, så mange fine farger! Skulle gjerne hatt den store fargepaletten! 😀

  6. Monica S says:

    Pass deg eller så kommer jeg å sniker til meg palettene dine.. 😉 Hihi, neida. Men de frister veldig. Så mange fine farger!

  7. Tilbaketråkk: Inglot-palettene mine 2.0 « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

