Ny sminkefjerner

20120417-085222.jpg

20120417-085212.jpg

20120417-085230.jpg

Lancomé Huile Éclat Remove-All Deep Cleansing Oil Face & Eyes, 265 kr på Esthetique.

 

9 Responses to Ny sminkefjerner

  1. Merethe says:

    Dyr, men veldig god. Håper du blir fornøyd 🙂

  2. NML says:

    U like it? 🙂

  3. Regine says:

    Burde investere i en ordentlig sminkefjerner, jeg også. Nå bruker jeg bare Simple-vipsene, og de er vel egentlig ikke ment til daglig fjerning av sminke.. hurm.

    • Jeg bruker også egentlig ulike servietter til daglig men har blitt så vanvittig sår i det siste at jeg var nødt til å gå for noe som visstnok er effektivt OG veldig skånsomt! Håper jeg blir venn med denne 🙂

  4. Karina says:

    Wow.. Jeg visste ikke at det fantes sminkefjerner til den prisen en gang. Men jeg er virkelig spent på å høre om den virkelig er verdt pengene 🙂

    • Nå ble jeg flau, for jeg tenkte ikke over at den var såååååå dyr en gang.. Jeg er bare lei av å ha vondt etter sminkefjernerservietter jeg ikke tåler, og hadde hørt denne skulle være super og drøy i bruk :$ Men det er masse penger, ja! Shit…

  5. frokenlilla says:

    oj…for en pris! gleder meg til omtale av den da 😀

Legg igjen en kommentar

