15 av mine Stars Makeup Haven-skygger

For omtrent halvannet år siden vant jeg en Z Palette med 30 SMH-skygger på bloggen hos godeste Heidi. Jeg var nærmest i ekstase, lekte en del med og var superfornøyd – og så sluttet jeg. Hvorfor aner jeg ikke, men størstedelen av skyggene samt paletten, ble liggende hjemme hos mamma da jeg flyttet i høst, og ikke før i vinterferien fikk jeg hentet dem hit. På grunn av at jeg har en tendens til å aldri strekke meg etter paletter som er for store bestemte jeg meg for å putte 15 av mine favoritter i en MAC-palett – og her er resultatet!


Øverst fra venstre: Creme d´Nude, Ciao Bella, Bamboo, Charade, Cocoa
Midten fra venstre: Bombshell, V.I.Pink, Euphoria, Starlet, Chic
Nederst fra venstre: Metro, Warm & Fuzzy, Primal, Smoke and Mirrors, Unzipped

 
Øverst fra venstre: Creme d´Nude, Ciao Bella, Bamboo, Charade, Cocoa
Midten fra venstre: Bombshell, V.I.Pink, Euphoria, Starlet, Chic
Nederst fra venstre: Metro, Warm & Fuzzy, Primal, Smoke and Mirrors, Unzipped


Med blits: Creme d´Nude, Ciao Bella, Bamboo, Charade, Cocoa.


Utem blits: Creme d´Nude, Ciao Bella, Bamboo, Charade, Cocoa.


Med blits: Bombshell, V.I.Pink, Euphoria, Starlet, Chic.


Uten blits: Bombshell, V.I.Pink, Euphoria, Starlet, Chic.


Med blits: Metro, Warm & Fuzzy, Primal, Smoke and Mirrors, Unzipped.


Uten blits: Metro, Warm & Fuzzy, Primal, Smoke and Mirrors, Unzipped.

12 Responses to 15 av mine Stars Makeup Haven-skygger

  1. Jade says:

    Fine swatches som vanlig. Har et par av disse selv. I en 28-palett sammen med noen nyx-trio-skygger. Noen av dem burde nok ikke vært nedgravet 🙂

  2. Regine says:

    Så mye fint! Må skaffe meg noe lignende V.I.Pink og Euphoria. Har ingen rosa øyenskygger – og det funker dårlig når jeg har planer om en all pink-makeup look :p

  3. Så mange fine farger! Likte spesielt raden med alle de rosa 🙂

  4. Tone says:

    Er det shimmer i Ciao Bella, evt hvor mye? Tenkte om den kunne være en dupe for Mac Omega e/s, til å bruke på bryn (til en venninne). 🙂

    • Det er vel strengt tatt litt shimmer i den, men det vises ikke mer enn i form av litt «sheen» påført, så rent finishmessig tror jeg ikke det skulle være noe problem – men ut fra de swatchene jeg sjekket av Omega tror jeg nok at Ciao Bella blir litt for grå, altså. Tror fort at den blir litt «ashy» på bryn om de ikke er vanvittig lyse, uten at jeg får sjekket da jeg ikke har så lyse bryn tilgjengelig, dessverre! Men sjekk litt flere swatches for å sammenligne, jeg har aldri sett Omega live så jeg kan eeegentlig ikke uttale meg 🙂

  5. Ooh, Euphoria ser fantastisk ut! 😀

Legg igjen en kommentar

