Hei og sånt

20120411-222745.jpg

Sånn flaks at jeg allerede har referert til blogging som en overtidsaktivitet, hvis ikke hadde jeg nok vært riiiimelig flau og unnskyldende nå! Men det er jeg altså ikke. Det jeg derimot er er syk (les: forkjølet på stadiet mann/nær døden!), tiltaksløs og kriminelt lite jålete – og som om det ikke matcher dårlig nok med studentliv og motivasjon generelt passer det i alle fall dårlig med sminkeblogg! Oh well, det er mye bra annet lesestoff der ute – det vet jeg for jeg har ikke sluttet å lese blogger 😉 Men jeg kommer tilbake en dag, altså. Jeg har nemlig fått unnagjort en del (dårlig…) swatching (drittjobb!) og skal så snart jeg får til å puste gjennom nesa i mer enn et kvarter i strekk lage innlegg av dem.

I mellomtiden kan dere alltids godte dere litt over hvor lite produktiv jeg er, og ikke minst hvor blærete jeg ser ut på bildet over. For jo – det eneste fornuftige når man føler seg for syk til å lese pensum og er lei av å ligge og se House er å se House stående mens en øver på eyeliner og contouring. Selvsagt!

(Og ja; Hei!)

9 Responses to Hei og sånt

  1. Shamini says:

    Helt ærlig, jeg tror ikke et fnugg på at du er blærete. Det jeg derimot vil si er at du ser fantastisk ut på bildet, lineren var nydelig – og du hadde et utrolig drømmende uttrykk. Skynd deg å bli frisk, jeg har nettopp hatt min runde og vet hvor slitsomt det er (var også «man sick» så det holdt). God bedring! 🙂

  2. Enig med Shamini, du så skikkelig pen ut på bilde! God bedring 🙂

  3. Du er jo nydelig! 😀

  4. Jade says:

    Kjempenydelig! Du ser ikke blærete ut i det hele tatt. Tror ikke det er mulig på hyggelige og greie personer 🙂

  5. De to bildene du la ut på Instagram er jo døøødsfine! Man trenger ikke nødvendigvis å smile for å være pen 😉 Jeg virkelig elskerelskerelsker brynene dine, fantastiske! 🙂

Legg igjen en kommentar

