«Det ser ut som sånne malerskrin som unger har»

20120329-154652.jpg

20120329-154642.jpg

… sa en venn av meg. Akkurat sånn føles det også! ♥

18 Responses to «Det ser ut som sånne malerskrin som unger har»

  1. Nina says:

    «Gammel blir man uansett men å bli voksen er valgfritt» sies det … ;D

    Halve morroa med å sette sammen disse pallettene er jo nettopp å leke seg med farger !

    God påske 🙂

  2. Shamini says:

    Hm! Har du postet bildet av all Ingloten din før? Syns det var så mye fargerikt her som jeg ikke har sett før. 🙂 Jeg blir glad av bildene dine! 😀

  3. Jade says:

    Som fargeskrin… Ja, er det ikke fantastisk? Jeg må innrømme at noen av øyenskyggene jeg har vil aldri bli brukt, men bare å se på fargen i panen gjør meg glad fordi den er så fin å se på 🙂

  4. Regine says:

    Så mange fine farger! Jeg bruker omtrent bare nøytrale farger, men har også plukket med meg en god del knallfarger – bare fordi de er så pene :p Godt brukte penger!

  5. Christine says:

    Hei Tone 🙂
    Tusen takk for at du la igjen en kommentar på bloggen min angående konkurransen min. Nå har jeg fikset det slik at vist man ikke kan følge meg igjennom GFC, så kan man enten følge meg på Bloglovin’ Facebook siden min eller Twitter :))) Klem

  6. frokenlilla says:

    Her var det masse flott 🙂 🙂

  7. haha kjenner meg igjen der! 😀

  8. Marit says:

    Oh så mye fine farger du har da 😀 hehe, passa fint den beskrivelsen 😉

  9. Aaah, eg blir glad av disse bildene 😀

  10. Monica S says:

    Så fin beskrivelse. Jeg elsker maleskrinene mine 😀 Ps. Du hadde MASSE fint 😉

Legg igjen en kommentar

