Utvidet bloggpause, gitt!

Wops…. I morgen drar jeg hjem på påskeferie. Der har jeg en oppgave som må skrives, en hjemby som må elskes og diverse som må fikses – og jeg orker ikke en gang late som at jeg kommer til å prioritere bloggen. Har jeg noe å meddele så vil jeg poste det, hvis ikke fins det en drøss annet som går an å kaste bort tid på. Blogging er en overskuddsaktivitet 🙂

Da jeg var hjemme i selskap i helgen var jeg og bror ganske fine, faktisk!

20120328-085754.jpg

Og jeg sølte masse men hadde en fin ring..

20120328-085720.jpg
Og jeg er forresten bittelitt glad i dere – og velger å illustrere det med ei brødskive. Dere er gode!

Vi skrives etterhvert 🙂

8 Responses to Utvidet bloggpause, gitt!

  1. Merethe says:

    Håper du får en flott påske 🙂

  2. Glad påsk, superTone!:)

  3. sv; Tusen takk 😀
    Dem er helt ok, ikke de beste men de funker 😀

  4. Tilbaketråkk: Hei og sånt « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

