NOTD: Essie «Status Symbol»

Jeg eeeeelsker den! Kjøpte den på HM i helgen, og den er enda finere enn jeg så for meg! Her har jeg brukt tre strøk, og Inglot Dry&Shine – altså ingen ordentlig topplakk, og det i kombinasjon med vasking av felleskjøkkenet i går førte dessverre til litt chipping. Uansett: Nyyyyyyydelig!

(Og en ordentlig pine å få korrekt på bilder…. Disse er imidlertid godt beskrivende, det gikk til slutt!)

10 Responses to NOTD: Essie «Status Symbol»

  1. NML says:

    Fräsch!

  2. Anne says:

    Kjempefin farge! Jeg har bare blitt mer og mer glad i Essies neglelakker.

  3. Ida says:

    Fiiin!! den må jeg ha

  4. Monica S says:

    Den så ut som en perfekt rosafarge. 🙂

  5. Regine says:

    For en nydelig farge! Jeg har så langt to lakker fra Essie – og er kjempefornøyd med dem. Kanskje dette blir min neste!

Legg igjen en kommentar

