God helg (og YouTube-must)

Jeg liker egentlig ikke YouTube. Det er ytterst sjeldent at jeg i det hele tatt ser videoer, og enda sjeldnere når de er sminkerelaterte. Denne derimot, et innblikk i sminkearkivet til Temptalia, den klarte ikke en gang jeg å holde meg unna.


5 minutter med nikking og smiling til disclosures, og 30 med oooh-ing og aaaah-ing.

Og vet dere hva som gjør den enda bedre? Den er perfekt selskap til vasking, rydding og sminkekostrengjøring!


Syltetøyglass er supre børsteholdere!


Disse ble i dag omdøpt til «overskuddskoster» og pakket ned og lagt i ei skuff. Jeg er virkelig ikke klar for å kvitte meg med dem, men jeg har likevel sett meg lei på at de bare står på kommoden og samler støv.

Videre på planen i dag står vasking av badet, mer klesvask, duftlys, tv og hjemmelaget sushi. Jeg elsker fredager!
God helg, dere!

15 Responses to God helg (og YouTube-must)

  1. Anne says:

    Så denne videoen i går, helt utrolig å se så mye sminke samlet.

  2. Merethe says:

    Du burde ikke legge dem vekk, for da blir de fort glemt! Sett dem i et glass inni et skap så du ser dem innimellom. Ute av syne ute av sinn 😉

    God helg til deg og 🙂

  3. Marie says:

    Den videoen er helt syk .. Men, hun driver jo en veldig stor blogg/hjemmeside, og hun får sikkert døøøødsmye sponset! Men heldig er hun! 🙂
    God helg, Tone! 😀 Hjemmelaget sushi høres ut som en perfekt start på helgen 😀

  4. Jeg så videoen og jeg tror jeg siklet, tenk å ha så mye!

  5. Astrid says:

    Åh, skulle gjerne hatt den foundation-kosten du har lagt vekk! 😦

  6. frokenlilla says:

    den videoen så jeg i går også, den var rå!!!! 😀
    jeg er avhengig av youtube! er abb. på rundt 20-30 kanaler, helt avhengig og må ha min daglige dose, love it! ! 😀

  7. Dina says:

    Syns det er litt sykt hvordan en person kan ha så mye sminke, selv om hun driver en så stor sminkeblogg :p Men heldig er hun! Hørtes veldig godt ut med hjemmelaget sushi, på tide å lage det her hjemme også 🙂

Legg igjen en kommentar

