NOTD: Essence «You’re The One»

Herregud, jeg har helt glemt hvor høyt jeg elsker denne! Fargen er en helt perfekt, kremete hverdagsrødrosa og jeg blir glad bare av å se på den. Jeg klarte dessverre ikke å fange den helt korrekte fargen på bildene over, den er litt mildere i virkeligheten – se for dere knall rød i blandet fyldig fløte!

Lakken kjøpte jeg for et par år siden i Roma, og jeg har til sammen to lakker fra Essence. Jeg er superfornøyd med begge to, de er billige, har perfekt størrelse og nydelig konsistens og finish (noe helt annet enn Depend!), og anbefaler virkelig å gi dem en sjans om dere kommer over disse ute på reise 🙂

4 Responses to NOTD: Essence «You’re The One»

  1. Merethe says:

    Nydelig farge! Heldigvis er jeg ikke pysete når det kommer til negllakk, og jeg kjenner igjen den godfølelsen når man ser ned på hendene sine. Hehe. Depend er ikke bra nei, de kjøper jeg kun til nød. De føles litt sånn plastikkaktige, rett og slett :/

    Ha en fin dag! 🙂

    • Ja, det er herlig 🙂 Og når det gjelder Depend er jeg SÅ fan av konseptet; billig, små flasker og spreke farger, men blir gang på gang skuffet over kvaliteten under påføring… Disse synes jeg derimot er noe heeeelt annet 🙂

      Og tusen takk, en herlig dag til deg!

  2. Anne says:

    Essence har mye bra! Skulle ønske vi hadde dette merket i Norge 🙂 Kjøpte en essence mascara når jeg var i Berlin som jeg likte kjempegodt. Er jo superbillig også da, smike til 1-5 euro :p

    • Ja, merket har superfine priser! 🙂 I Norge hadde de nok imidlertid blitt svært høye, så jeg skulle ønske det fantes en lett tilgjengelig nettbutikk med godt utvalg – men nå har jeg ikke sjekket Ebay enda, så det er mulig det finnes 🙂

Legg igjen en kommentar

