NOTD: Gosh «Attitude» og Lumene «Go Glittery»

20120314-132348.jpg

20120314-132332.jpg

20120314-132319.jpg

Jeg ante egentlig ikke hva jeg ville ha da jeg satt meg ned for å lakke i dag, og endte med en blå en… Jeg merket fort at det ikke var det jeg trengte, så jeg tilførte litt glitter, men er fortsatt litt sånn… Mjæ. Helt greit, men ikke det jeg egentlig ville ha, liksom.

Men men, det får uansett bare være, i alle fall til i morgen, jeg har jo tross alt overlevd verre manikyrer (Heia, Incoco!!) 😉

Og ignorer den vanvittig klossete påføringen, er dere snille…

8 Responses to NOTD: Gosh «Attitude» og Lumene «Go Glittery»

  1. Merethe says:

    Jeg digger dyp blå negllakk! Eller egentlig alle typer negllakk 😀
    Varigheten på Gosh sine lakker er bra med tanke på prisen syns jeg. Datteren min på 3 har en forkjærlighet for rosa negllakk, så hun fikk en knallrosa fra Gosh. Med litt Seche Vite på toppen sitter den faktisk ganske bra. Og hun kjører den hardt, for hun elsker å grave etter mark i jorda 😉

  2. Marlene says:

    Fin blåfarge, dette er egentlig en farge som jeg selv mangler i samlinga mi. Men neglelakk samlinga mi er rimelig skral og jeg mangler derfor relativt mange lakker 😛 Tommel’n opp for at du legger opp flere NOTD 🙂

  3. Silje T. says:

    Det var en nydelig blåfarge 🙂 Jeg er desverre ingen stor fan av glitter (derfor blir det nok ingen Deborah Lippmann-lakker på meg med det først…), men hver sin smak 😉

  4. Regine says:

    Nydelig blåfarge! Jeg synes glitterlakker kan være kjempestilig, men det er ikke noe jeg bruker hver dag (mest fordi de er så himla vanskelig å få av igjen!). Har en glitterlakk fra D. Lippmann så langt, og kommer muligens til å ende opp med et par til (Superstar og Mermaid Dreams <3).

    • Glitter er noe herk å fjerne, ja! Likevel hender det at jeg bare må ha litt en glitter fix, og da er slike lakker veldig praktiske 🙂 Og DL ja, er du fonrøyd? Jeg synes alle ser så fine ut at jeg ikke har sjans å bestemme meg – så da blir det ingen med det første…

Legg igjen en kommentar

