NOTD: Kicks Nail Polish «Riviera Chic»

20120311-124842.jpg

20120311-124827.jpg

I luuuv it! Perfekt sommerrød med et innslag av oransje og korall, og antagelig enda finere på de av dere som faktisk får litt farge på kroppen. Jeg skulle ønske dekkevnen var bedre, i riktig (eller galt?) lys ser man neglen skinne gjennom, men jeg er likevel fornøyd nok etter to lag.

Erfaring med lakker fra Kicks, anyone?

14 Responses to NOTD: Kicks Nail Polish «Riviera Chic»

  1. Marlene says:

    Denne fikk meg definitivt til å tenke på varmere dager! Og jeg har ingen erfaring med Kicks lakker.

  2. Rebekka says:

    Okei, dette høres kanskje rart ut, men: jeg drømte om deg i natt! Jeg var på Ikea og handlet og der satt visst du i kassa :p

    Fargen på lakken var forresten veldig fin! 🙂

  3. Anne says:

    jeg har et par lakker fra kicks 🙂 De er helt ok syns jeg, men denne fargen var kjempefin 🙂

  4. Monica S says:

    Jeg har ikke prøvd noen fra Kicks enda, men det blir nok. De er jo kjempebillige. 😉 Kjempefin farge på denne 😉

  5. Det var en nydelig farge! Hater når neglen skinner gjennom :/

  6. Ingen erfaring fra Kicks lakker nei, men for en fin farge! Den var råfin 🙂

Legg igjen en kommentar

