Endelig!

20120310-134427.jpg

Den flaker, den flaker! Nå skal djevelskapet vekk!

9 Responses to Endelig!

  1. frokenlilla says:

    haha haha 🙂
    synes i grunn den ser veldig pen ut jeg da… men må stole på deg når du sier den er grusom, selv om jeg har vanskelig for å tro det 😛

  2. Nora says:

    Nå skal jeg fortelle deg et lurt triks, sånn til neste gang: Du får lov til å ta av neglelakken dersom du ikke liker den! 😀 XD

  3. Jade says:

    Haha 😀 Ellers må jeg si at Nora er veldig lur 🙂

  4. Hurra!! (?)
    Jeg må bare få det ut: Jeg HATER neglelakk. FYSJ asså! Min er alltid stygg før den engang har fått tørket..

    Enig med de to andre over her.. Det er lov å ta den av.:p

    • Men nå har jeg testet klistremerkelakk og ville sjekke holdbarheten, og da gjelder litt andre regler for fjerning :p Ellers ser jeg problemet, det er ofte en pine å lakke negler, men med riktig lakk og ørlite velvilje går det veldig mye bedre etterhvert 😉

  5. Anne says:

    Hurra! hehe 😉 Syns ikke den ser så fæl ut, men nå kan du i alle fall bytte den med noe du liker 😉

Legg igjen en kommentar

