NOTD: Incoco Dry Nail Appliqué «Pink Satin»

Hvis vi ser bort fra at fargen er gruuuuusom til meg; Jeg digger konseptet!! 😀 Så gøy! Det krever nok en del trening for å få lagt dem perfekt, men til å være mitt første forsøk synes jeg egentlig at det gikk overraskende greit. Jeg er riktignok litt skuffet over at fargen på neglen ikke ble som den var på plasten, men det viste seg å være fordi det ligger et lag med hvitt papir bak som «jukser» til fargen litt. Gøy er det likevel, og jeg er superfascinert! (De lukter faktisk neglelakk!! Ikke sånn forpestende altså, men man kjenner at det faktisk er lakk. Gøy!) Glemte dessverre å ta bilde av selve forpakningen, men de er avbildet i dette innlegget.

Disse kjøpte jeg på salg på en svensk Kicks, men jeg vet at utallige merker fører denne typen neglelakk.

Erfaringer med slike, anyone?

 

14 Responses to NOTD: Incoco Dry Nail Appliqué «Pink Satin»

  1. Anne says:

    Har lyst til å teste en sånn type neglelakk en gang. Det er flere og flere merker som kommer med det i disse dager. Har til og med sett en variant på H&M (men designet var ikke så pent).

    • Nei det er mange som ikke er spesielt fine, dessverre… Synes fargen jeg har på er fullstendig gruom (og dne muterer til å bli enda verre i dagslys, på bildene så den jo nesten ok ut) men siden jeg er litt spent på holdbarhet må jeg bare prøve å holde ut! Tror jeg skal ta meg en liten tur på Ebay etter flere etterhvert 🙂

  2. Nora says:

    Hvordan er det å fjerne dem? Fjernes de som et helt klistermerke, eller som vanlig neglelakk? :p

  3. Trodde de forsvant ganske kjapt om man vasket hendene ofte eg… Har noen slike liggende som eg fikk fra en bloggleser, men har ikke surret meg til å prøve dem enda. Hun sa at de holdt i et døgn om man var heldig 🙂

    • Det kan jo være at det er forskjell fra de ulike merkene? Jeg ser jo at Maria har hatt supergod erfaring med sånne, så jeg velger å tro at det er håp! 🙂 Og gi dine en sjans da 😉

  4. Maria says:

    Jeg hadde sånne med leopardmønster fra Sephora, de var fantastiske! Holdt hele langhelga jeg var på London Fashion Week, uten å chippe 😀 Hvoooorfor er det ikke Sephora i Norge? Åh, og jeg fjernet de uten problemer med foliemetoden. Har sett at Glitter har fått inn slike nå, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten derfra. Noen som har prøvd? 🙂

    • Åh, herlig! Og Sephora er ikke i Norge fordi utvalget ikke på langt nær hadde kunnet sammenlignes med USAs, og vi derfor i frustrasjon hadde endt opp med å kaste bort penger på ting vi egentlig ikke ønsket oss mye likevel – vi kunne jo ikke gått hjem tomhendte.

      (Skal vurdere de fra Glitter, sier i fra om det blir noe av ;))

  5. Merethe says:

    Jeg la på noen fra Sally Hansen igår, som moren min hadde med hjem fra USA. Jeg synes mønsteret på mine er kult, men voldsomt. Derfor har jeg 2 negler med folie og resten med negllakk – ser bra ut :o)

    Synd dine ikke var så fine i fargen, men greie nok til å få prøvd seg frem. De lyser jo ikke akkurat opp rommet, så det er sikkert bare du som irriterer deg :o)

  6. Merethe says:

    Og der ble jeg straffet for at jeg alltid lager smileys med potetnese 😀

Legg igjen en kommentar

