Hvorfor øyeskyggeprimer?

DERFOR.

Disse bildene er tatt, nei jeg kødder ikke, ti minutter etter påbegynt påføring – UTEN UDPP. Skyggene er fra MAC (Espresso og Goldmine) og jeg har pakket og pakket og pakket på, likevel forsvant de bare som på magisk vis….

Og dette som var en look jeg likte… Fillern!

13 Responses to Hvorfor øyeskyggeprimer?

  1. Line S says:

    Primer er så bra det!

  2. Marlene says:

    Kjipern 😐 Er så lenge siden jeg ikke har brukt primer, at jeg husker ikke helt hvordan det var. Men nå fikk jeg enda en gang bekreftet at primer er tingen 😀 Det føles veldig feil å ikke påføre primer, nesten litt ulovlig 😛

    • Haha, akkurat sånn føler jeg det også 😛 Grunnen til at jeg lot være i går var rett og slett at jeg ikke skulle noe sted og bare fikk lyst til å sminke meg utpå ettermiddagen, og ikke orket den litt tøffere sminkefjerninga som primer ofte medfører..

  3. Jade says:

    Huff, tidligere trodde jeg at primer var noe man trengte på billigskygger. Men etterhvert fant jeg ut at det gjalt de fleste skygger :/ Jeg har ihvertfall ingen skygger som jeg kan bruke uten primer.

  4. Renate says:

    Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten primer..

  5. Helt likens her, jeg kan bare glemme å bruke øyenskygger uten primer. Det går bare ikke! UDPP er fast innventar i huset her 😉

  6. Skjønner ikke hvordan eg har klart meg uten primer i så mange år! :O

  7. Anne says:

    primer er et must! 🙂

Legg igjen en kommentar

