Favorittprodukter: Februar

Og der var jammen enda en måned gått.. Hvor blir dagene av, dere? Denne månedens favoritter var, som de pleier å være, vanskelige å plukke ut. Jeg skjønner det ikke – jeg er jo så glad i så mange produkter men sliter like mye hver måned med å plukke ut noen til disse innleggene! Jeg kom likevel fram til et knippe produkter jeg har vært ekstra glade i denne måneden, noen av særere grunner enn andre..

Alba Botanica Very Emollient Body Lotion
20120305-083402.jpg
Billig, god og naturlig! Hva mer er det å si? Fra Iherb, selvsagt.

John Masters Organics Deep Follicle Treatment20120305-083409.jpg
Denne har jeg hatt i evigheter etter å ha sett den hyllet hos Hilde Christina. Til å begynne med skjønte jeg virkelig ikke hypen, men etter å ha brukt denne en tidligere periode hvor jeg var plaget med sår og vond hodebunn (ja, jeg trenger ny sjampo…) og fått gode resultater gav jeg den en ny sjans. Jeg elsker den!! Jeg merket allerede etter to dagers bruk (spray på i rent, fuktig hår) at hodebunnen roet seg, klødde mindre og generelt sluttet å gjøre vondt. Superprodukt!

Emporio Armani Diamonds edp.
20120305-083423.jpg
Fordi alle jenter liker å lukte godt. Denne er ny for meg, og på grunn av det er jeg faktisk ganske flink til å bruke den, og selv om lukten egentlig er veldig utypisk for meg liker jeg den godt!

INGLOT Dry & Shine
20120305-083416.jpg
Månedens sære innslag: Denne er fin. Den tørker neglelakk raskt uten å legge seg i boblende flak som preller av (hei Seche Vite, jeg snakker til deg!) og den er en kjær venn i perioder hvor jeg lakker mye negler. Det har jeg imidlertid ikke gjort denne måneden. Det jeg derimot har gjort er å prøve meg på neglelakksmykker og til det formål er den faktisk også ganske fin!

Kicks Utredningsborste

Denne er fantastisk! Jeg leste om den hos Ingvild/Quirky hvor den nærmest ble lovprist og MÅTTE selvsagt ha en. Jeg mener, en hårbørste er som regel en hårbørste – de hylles ikke. Jeg kjøpte min i Sverige og betalte noe sånt som 109 SEK (uten at jeg kan sverge på det) og tipper den koster omtrent det samme eller noe mer her til lands. Kjøp den!!

Hvilke produkter var dine favoritter i februar?

6 Responses to Favorittprodukter: Februar

  1. Anne says:

    Inglot Dry and Shine skulle jeg gjerne ha prøvd 😀

  2. Renate says:

    Diamonds brukte jeg i tre år, elsker den!

  3. Kan høres ut som at eg burde prøver det produktet fra John Masters Organics… enkelte dager klør hodebunnen min som bare det – noe som fører til at det ser ut som at eg har flass :O (i hovedsak på vinteren da selvsagt…)

    • Og neglelakksmykker sier du? Vil jo se det du lager 🙂 Eg holder også på å lage ringer + smykker 🙂

    • Ja, gi den en sjans 🙂 Til å begynne med synes jeg altså at det ikke ga noen effekt i det hele tatt, men nå kjenner jeg at hodebunnen min virkelig setter pris på den. Sist gang jeg tok den i bruk var etter en periode med altfor mye tørrsjampo som hadde ramponert hodebunnen min, likte den veldig godt da også!

Legg igjen en kommentar

