MAC Tenderling vs MM Natural Beauty

Da jeg bestilte MAC Tenderling var det med et håp om at den ville kunne erstatte en av mine aller største blushfavoritter; Natural Beauty fra Makeup Mekka (eller, altså… De setter i alle fall navnet sitt på den). Natural Beauty har en fantastisk fin matt finish og en magisk evne til å gjøre et ansikt – hvis jeg har knapt med tid/lite ork er det mascara, brynskygge, litt mattende pudder og denne blushen jeg går for, og jeg kan gå ut døra uten å verken skjemmes eller gjemme meg.

Den har en farge som ser vanvittig kjip ut i boksen, og for så vidt også på swatches, men i ansiktet gir den bare et vanvittig fint preg av «Hei, jeg er sunn og opplagt, og huden min elsker livet».

Og MAC Tenderling? Vet dere, den er faktisk ikke så dum den heller.

Tenderling er litt mer rosa enn det Natural Beauty er, og ser litt finere og mer «blushete» ut i pan, men påført gir den en fin og diskret effekt som absolutt kan minne om konkurrentens.

Det er enda for tidlig å si noe sikkert, men jeg tror altså at Tenderling og jeg kan bli gode venner!

10 Responses to MAC Tenderling vs MM Natural Beauty

  1. De så faktisk ikke så ulike ut 🙂 Fine begge to!

  2. Silje T. says:

    Natural Beauty er min favoritt! Jeg bruker denne (nesten) hver dag 🙂 Tenderling så også veldig bra ut, må sjekke den ut neste gang jeg besøker MAC.

  3. Line S says:

    Fine begge to.
    Mine nøytrale favoritter er Douceur fra NARS, Exposed fra Tarte og Natural Beauty fra MM.
    Tenderling ser jammen ikke dum ut heller..

  4. SÅ irriterende at jeg ikke klarte å få med meg det tilbudet om gratisblush begge gangene det var. Håper det kommer flere ganger, da SKAL jeg ha natural beauty.

  5. Jade says:

    Jippi, jeg rakk å få med meg gratisprøven fra MM 🙂 Fikk ikke med meg at det var den du skrev om før nå! Satser på at den er fin da. Hvis de er så like som du sier, så er det vel liten vits å kjøpe Tenderling?

    • Åh, så bra! Og nei, om du ikke har planer om å ha dem i palett men kun i egne bokser ville jeg bare holdt meg til Natural Beauty om du blir fornøyd med den 🙂 Håper du liker den!

Legg igjen en kommentar

