Swatches: MAC Blush

I samme pakke som den jeg nevnte tidligere lå også fire blushrefills. Sammen med de to jeg hadde fra før, Peachykeen og Fever (sistnevnte er swatchet med ren finger og testet to ganger med ren kost, og er til salgs om noen er interessert, jeg er for lys), utgjør de nå min første fulle blushpalett, og den ser nå slik ut:


Med blits: Tenderling, Melba, Harmony, Peachykeen, Fleur Power, Fever.


Uten blits: Tenderling, Melba, Harmony, Peachykeen, Fleur Power, Fever.


Med blits.


Uten blits.

Jeg gleder meg virkelig til å bli bedre kjent med denne!

20 Responses to Swatches: MAC Blush

  1. Marlene says:

    MmMMMMmMmmmMMmm er alt jeg har å si!

  2. Anne says:

    Peachykeen og melba ser kjempefine ut 🙂

  3. Unni says:

    Så fin samling du har! 🙂 Jeg er interessert i den Fever blushen! 😀

  4. Silje T. says:

    Tenderling, Peachy Keen og Fleur Power var mine klare favoritter her! 😀

  5. Melba, peachy keen og fleur power likte jeg! Mange fine blusher 😀 Har enda ingen blusher fra mac jeg :O

  6. Marie says:

    Jeg elsker Fleur Power og Melba! Fever ser utrolig fin ut, men blir nok litt for mørk på meg også 😦

  7. Renate says:

    Nydelig og allsidig palett 🙂 Håper du blir fornøyd 🙂

  8. Jade says:

    Har ingen MAC-blusher enda, ser ut som om jeg må tilføye Tenderling til handlelisten min 🙂

    • Ja, den er superfin 🙂

      • Jade says:

        Hvordan vil du beskrive Tenderling? Er så mye forskjellige swatches ute og går, og skjermen kan jo lure en. Er den rosa? Brun? Orange? Naturlig? Lett å blende? Svak? Sterk? osv 🙂 Hvor lys hud har du, og vises den godt på huden din?

      • Har du sett sammenligningsinnlegget mellom den og Natural Beauty? For jeg vil kalle Tenderling ørlite mer ferskenrosa enn Natural Beauty fra MM, men den er samtidig ganske (lys) bruntonet. Veldig lett å blende, og ganske svakt pigmentert egentlig. Min hud er veldig lys, men jeg har naturlig røde kinn så for å få noe særlig utbytte av den legger jeg alltid litt foundation først for å jevne ut. Det skal altså en del til for å få farge, men på et jevnt underlag gir den en veldig diskret og fin «indre glød», samtidig som den er ganske «idiotsikker».

        Jeg foretrekker fortsatt Natural Beauty fra Makeup Mekka over denne, men jeg ser for meg at jeg kan bli veldig glad i denne også 🙂

      • Jade says:

        Ok, takk 🙂 Har ikke prøvd den fra MM.

      • Den anbefales, den er nydelig 🙂

Legg igjen en kommentar

