Swatches: MAC e/s

Innlegget er forhåndsinnstilt.

I går fortalte jeg at jeg hadde fått en spennende pakke med en del MAC i (fikk forresten ei venninne til å handle for meg i butikk, jeg handler egentlig svært lite MAC på nett) og i den lå fire blusher, én skyggepalett og disse ni skyggene:


Shroom, Orb, Goldmine, Patina, Sable, Mulch, Club, Satelite Dreams og Hepcat. (Jeg skulle egentlig også ha Typographic men i stedet hadde det sneket med seg en ekstra Shroom, den selger jeg HER om noen er interessert).

Disse skyggene gjorde at jeg endelig fikk fylt opp min første palett, og med to boksskygger i tillegg har jeg nå 17 MAC-skygger totalt. Og 18 med den ekstra Shroomen som skal erstattes av Typographic…


Med blits.


Uten blits.


Med blits.


Uten blits.


Med blits.


Uten blits.


Med blits.


Uten blits.

Swatchene har ikke verdens beste fokus av den enkle grunn at det er vanvittig tungt å ta bilder av egen arm med et tungt kamera, men jeg synes at fargene gjengis greit likevel.

Hvilke MAC-skygger er dine favoritter?

19 Responses to Swatches: MAC e/s

  1. Anne says:

    Satin Taupe er uten tvil min favoritt mac skygge 🙂

  2. Nora says:

    Jeg har fremdeles ingen øyenskygger fra MAC :O MEN fikk lyst på mange nå, har bare ikke råd 😦

    • Ser den, de er dyre… Jeg valgte å unne meg dem som premie for all desemberjobbinga, men før dette her er det lenge siden jeg har kjøpt noen, har jo tross alt en del andre skygger fra før også… Det får bli mer når vi blir store og rike!! 🙂

  3. Silje T. says:

    Guri, så heldig du er! Nesten så jeg dør av misunnelse her… 😛 Har funnet enda noen skygger jeg må ha etter hvert ja…

  4. Mette says:

    Er bildene tatt med og uten primer under? og hva synes du om mac øyenskygger i kvalitet i forhold til inglot? Bare nysgjerrig 🙂

    • Swatchene er gjort uten primer, på bar hud og med rene fingre 🙂 Når det gjelder MAC vs Inglot er jeg veldig delt – «konsistensen» til MAC er bedre, da Inglot er ganske løst presset og drysser en del, men når det kommer til pigmentering synes jeg foreløpig at Inglot er overlegen. Begge merker har altså svært gode kvaliteter, og selv om jeg er veldig glad i Inglotskyggene mine har jeg lenge hatt lyst på litt mer MAC – selv om jeg egentlig ikke føler jeg mangler noe i Inglot.

      (For å så si det sånn, når det én eller annen gang blir USA eller Polen-tur på meg skal jeg ha mer Inglot, selv om jeg har 40 skygger allerede 😉 )

      • Shamini says:

        Danmark, Finland eller England er nå litt nærmere enn USA eller Polen da. 😉

      • Jeg vet ikke med Finland da, men både Danmark og England har bra mye dyrere Inglot enn det USA har, så ordentlig storshopping hadde det nok kun blitt om det var relativt billig. Ikke fordi jeg ikke synes Inglot er verdt litt mer penger, men fordi jeg har såpass mye at jeg ikke trenger mer 🙂

  5. Marie says:

    Jeg eeelsker Club, den er maagisk! 😀 Men humid er også en stor favoritt! Og Shroom da! Og Trax er egentlig også veldig fin .. Haha :p

  6. Eg har alt for få MAC øyenskygger… nå må eg sette i gang og depotte mine og sette dem i det nye palettet mitt 😀 Du er heldig! 😀

  7. Jade says:

    Twinks, Sable og All That Glitters er favorittskyggene mine for tiden 🙂 Og espresso på brynene, og brun som liner.. og.. og… Nei, nå må jeg gi meg 🙂

    Litt av en samling du begynner å få. Farlig å samle på MAC! Man kan bli avhengig av den fantastiske kvaliteten og de nydelige fargene!

    • Åh, jeg synes også at Twinks ser så fin ut!! Gleder meg til å bli bedre kjent med skyggene mine 🙂 (Og ja, den har plutselig blitt bra mye større enn jeg trodde! Farlige greier…)

  8. Jeg er ikke litt misunnelig jeg nei. Ikke litt engang :p Jeg har tenkt å depotte de jeg har i boks, men vet ikke om jeg tørr altså. Er espresso helt matt forresten?

  9. Renate says:

    Patina er min store favoritt!

Legg igjen en kommentar

