Back where I belong: Vinterferie!

20120220-111128.jpg

Nå er føttene godt plantet der de hører hjemme; på nordlandsk grunn!

Her blir jeg ei uke, så det blir i bloggferie til i neste uke en gang 🙂

Ha en herlig uke, fine mennesker!

7 Responses to Back where I belong: Vinterferie!

  1. Marlene says:

    Men så deilig med vinterferie da. Her er det desverre andre boller, har eksamen på fredag 😛 Men, men, kunne sikkert vært værre! Jeg har jo i allefall en unnskyldning til å kose meg litt ekstra med søtsaker 🙂 Dessuten er det godt å tenke på at når denne eksamenen er unnagjort så har jeg bare en eksamen igjen, EVER! Håper ferien hjemme blir fin og relativt avslappende for deg 🙂

    • Hvordan gikk det? 😀 Og gratulerer så masse med kun én gjenstående eksamen, EVER!! Hadde en knallfin ferie, med lite søvn og mange fine mennesker, og det er akkurat slik jeg liker den 🙂

  2. Marie says:

    Ha en flott vinterferie, Tone! 😀

  3. Renate says:

    Kos deg hjemme 🙂

  4. Monica S says:

    Heldiggris som har vinterferie! 😉 Vi fikk aldri det når jeg gikk på høyskole, dårlig gjort! Håper du har hatt ei fin uke hjemme 🙂

Legg igjen en kommentar

