30% på all make up hos Vita

20120218-220654.jpg

Sånn i tilfelle noen lurer: Vita har nå 30% på all make up! Jeg slo til på leppestiften jeg ikke fikk kjøpt sist helg, og betalte snaue 90 kroner 🙂

Min lokale Vita hadde også mange andre rabatter, blant annet på Green People og Korres, men om de kun er lokalt eller om det er et tilbud som gjelder overalt vet jeg ikke.

8 Responses to 308 på all make up hos Vita

  1. frokenlilla says:

    Var en god del tilbud på «min» Vita og! 🙂 kjøpte 2 pakker med sånne strips til å fjerne hudormer, fra Nivea, kostet 29kr nå. Så da måtte jeg ha de igjen 😉 Også kjøpte jeg en øyesminke fjerner til 29 kr fra Nivea.
    Vurderte å kjøpe favoritt øyenbryns kittet mitt fra Gosh siden den er straks tom, men fant ut at jeg heller fikk teste ut noe av de andre produktene jeg har til bryn før jeg kjøper en ny.

    Synes Vita har tatt seg skikkelig opp de siste årene, de er flinke på å ha tilbud nå 🙂 !

    • Aah, så du liker øyebrynkitet? Kanskje jeg skulle prøvd meg på det… Og ja, jeg er helt enig, Vita har virkelig tatt seg opp! Og jeg så forresten at «min» andre Vita også hadde samme tilbud, så det var nok landsomspennende alt sammen 🙂

      Hvordan synes du sånne strips fungerer?

      • frokenlilla says:

        Jeg er super fornøyd med det! Kjøpte det i mars i fjor og brukt det så og si 98% av dagene, først nå er det straks tomt! 🙂 så absolutt å anbefale. Har da kun brukt den lyseste fargen, men innbiller meg at de to mørkere kan være flotte eyelinere. har brukt kosten som fulgte med og nesten hver gang 🙂

        Synes de stripsene fungerer ok, de er aller best på nesa da synes jeg, selv om jeg pleier å bruke de to andre på haken (men da er det litt vanskelig å røre på munnen), jeg er litt sånn «rar» og digger å se på stripsen etterpå om det er noe på de, og det er det alltid! Så noe får den jo ut 🙂 og til 30 kr pakken så er det verdt det 🙂

      • Så bra! Og stripsene høres interessante ut, jeg har bare aldri følt behovet, egentlig… Synes det ser litt skummelt ut :p

  2. Monica S says:

    Jeg burde dra innom en Vita oftere merker jeg 😉 Raspberry Sorbet er sååå fin forresten 🙂

  3. Silje T. says:

    Nå har jeg endelig fått kjøpt meg min første Jelly Kiss, og jeg elsker den! 🙂 Perfekt for meg som alltid har tørre lepper…

Legg igjen en kommentar

