L’Occitane Shea Butter Hand Cream og Emporio Armani Diamonds edp

20120215-135507.jpg

20120215-135514.jpg

Så dro jeg inn på Kicks da, for å kjøpe en nødtube med verdens beste håndkrem til de dagene hvor sånt som bare er ok ikke er godt nok.. Ut kom jeg med nevnte håndkrem og ei lita flaske med parfymen jeg har ønsket meg ei stund. Hvorfor? Jo, det var jo det eneste fornuftige, må vite!

Kicks tilbyr nemlig gavekort på 50 kroner om man handler for 300 kroner, og siden kremen kun kostet 200 og jeg ikke fant noe jeg trengte å «fylle opp» med gikk jeg like gjerne for parfymen jeg egentlig ikke trengte (men, til mitt forsvar, tror jeg kommer til å elske) og fikk to gavekort!

Kvinnelogikk….

14 Responses to L’Occitane Shea Butter Hand Cream og Emporio Armani Diamonds edp

  1. Silje T. says:

    Haha! Ja det er kvinnelogikk på sitt beste! Men så lenge det er på en parfyme du faktisk kommer til å bruke, så kan det forsvares! 😉

  2. Marie says:

    Gikk på samme «smellen» for en uke siden, fikk jo øyeskyggen jeg ville ha da, og gleder meg til å bruke verdikupongen, blir jo litt rabatt på et kjøp, så vurderer å kjøpe en kost fra MAC som ligger på 310,-, da koster den plutselig bare noe med 200,- :p Unnskyldninger altså ..

    • Hmm… Den MAC-en vi har her er på Esthetique (foreløpig..). Kicks er et annet sted. Kan jeg nå bruke gavekortet fra Kicks på MAC hos (det som foreløpig enda er) Esthetique?

      Og det er forresten veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste 😉

      • Marie says:

        Jeg tror det skulle gå, ja! Mener å huske at Heidi har sagt noe om det 🙂 Esthetique har jo blitt kjøpt opp av KICKS sine eiere, så da skal det jo i teorien gå ..

        Sv: Ja, det er litt kjipt, heldigvis var jeg klar over dette på forhånd, så jeg kommer nok bare til å bruke de med Fix+ for å få mest ut av øyeskyggene.

      • Håperhåperhåper det! Må ta meg en tur og høre med dem, tenker jeg 🙂

        Og ja, ser den, det virker bare på meg så bortkastet for merkets skyld. Tenk på dem som kjøper disse og ikke tester dem med Fix+ men bare opplever dem som grusomme :/

  3. Astrid says:

    Tror dine bønner er blitt hørt (haha)! Britique.com har fått inn TheBalm Two Timer Mascara 😀

    • Men…. De kan jo ikke ha den lenge? Den er jo tatt ut av produksjon? Jeg har liggende to backups, men det er jo begrenset hvor lenge en kan lagre mascara 😦

      • Astrid says:

        vet ikke hvordan de har fått den fram, jeg 😛 Hamstring er litt farlig… Har selv masse ting jeg har kjøpt dobbelt av, fordi jeg trodde jeg kom til å bruke det opp. Det har da selvfølgelig ikke skjedd 😦

      • Haha, kjenner til problemet! Jeg har faktisk backup av en leppestift. Jeg mener… Jeg bruker, så godt som, ALDRI leppestift.

  4. Jeg elsker den håndkremen! Den er best 🙂

  5. Monica S says:

    Er veldig glad i L’Occitane sine håndkremer selv. 🙂 Det er Armani Diamonds sant? Har den selv, og elsker lukten 🙂

    • Jepp, og jeg liker den faktisk godt selv 🙂 Ble ei stund redd for at jeg reagerte litt med hodepine på den, da den er ganske tung til meg å være, men nå begynner jeg å bli både vant til og glad i den 🙂

Legg igjen en kommentar

