EOTD

Dere (medbloggere og andre som tar bilder bare for å forevige sminken, (jeg vet dere finnes, det er ingenting å være flau over)) vet sånne dager hvor man føler man virkelig har nailet sminken, føler seg så fresh og er virkelig klar for å ta bilder i profilbildeklasse – for så å feile fullstendig både med ansiktsuttrykk, dybde og alt som mislykkes kan?

En sånn en hadde jeg idag. Disse to bildene ble de eneste brukbare, og det på tross av at jeg på det ene har en øyevipp heeeeelt på avveie. Jaja.

Ble fornøyd med resultatet i alle fall, og det er jo bra! Har riktignok brukt den uslåelige kombinasjonen i MAC-quaden min, så at det var helt min egen fortjeneste kan jeg ikke skryte på meg – men det spilte liten rolle da jeg tuslet fornøyd ut døra tidligere i dag.

Nå er det natt, håper dere alle får en knakende fin onsdag!

6 Responses to EOTD

  1. Haha, skulle nesten tro du beskrev meg der! Jeg sliter så sykt med å ta bilder av sminken, ikke bare fordi jeg selv ikke kan se og stille inn på dybden, eksponering og blender, men også fordi speilrefleksen veier litt mer enn et kompaktkamera 😀 Bildene blir alltid blurrete, for mørke og til slutt gir jeg opp :p

  2. Marie says:

    Hahaha 🙂 Den du har i globalen var dødsfin!

  3. Så fint!!! Elsker øyene dine!!!

Legg igjen en kommentar

