IsaDora Jelly Kiss: 52 Rose Blush, 57 Coral Punch og 59 Merry Berry

Jeg har tidligere skrevet en kjapp omtale av to av disse, men så meg nødt til å dra dem litt frem i lyset igjen da jeg synes de er så fine (og ikke minst fordi jeg er nødt til å øve på å swatche på leppene. Jeg haterhaterhater leppeswatches..).

De to jeg hadde fra før, 52 og 57, har lenge vært favoritter, og da H&M hadde tilbud på dem i forrige uke ble det enda en på meg. (Jeg skulle faktisk ha to, både Merry Berry og Raspberry Sorbet, men presterte å plukke meg med en Coral Punch (som jeg altså hadde fra før av) i stedet…. Sukk.)


Jeg vet at bildet er overeksponert til tusen, men fargene på stiftene kommer faktisk veldig ganske godt frem.


Nakne lepper.


52 Rose Blush.


57 Coral Punch.


59 Merry Berry.

Herregud som jeg hater dette her… Jeg vet at bildene ikke ble de beste men jeg forventer litt creds for innsatsen, i alle fall! (Og ja, bare for å ha det gjentatt, miniomtalen av disse som jeg skrev i sommer gjelder fortsatt. Den finner du HER.)

Anbefales!

30 Responses to IsaDora Jelly Kiss: 52 Rose Blush, 57 Coral Punch og 59 Merry Berry

  1. Marie says:

    Det ble jo bra swatches! 🙂 Jeg har selv nr. 52, bruker den ikke så mye som jeg kunne ønske da, men Mamma ble veldig glad for den, hehe! Synes nr. 57 var skikkelig fin!

  2. Marlene says:

    Jeg syns swatchene var skikkelig fine, så jeg stemmer for at du slutter å hate leppeswatches 😀

  3. Shamini says:

    Pft. Liker ikke leppeswatches. De ble jo kjempebra! Fortsett gjerne. 😀

  4. Haha, skjerp deg! Leppeswatchene er veldig fine 🙂 Akkurat slik de skal være 😉 Fargene på leppestiftene så veldig fine ut også!

  5. Hege says:

    De ble jo kjempefine! 😀 Creds til deg for guts 🙂

  6. Line S says:

    Fint fint fint!!
    Flink du er til å leppeswatche 🙂
    Skjønner du synes det er ubehagelig, men det ble veldig fint.
    Liker ogsådisse stiftene. Merry Berry var en favoritt i julesesongen hos meg 🙂

    • Tusen takk! Etter all denne positive tilbakemeldingen blir jeg nok nødt til å øve enda mer, ser jeg 🙂 Og ja, jeg skulle egentlig kjøpte den til jul, men kom aldri så langt.. Får prøve å bruke den som mitt springbrett til røde lepper – det kan tross alt rockes når som helst 😉

  7. Dina says:

    Har Merry Berry selv, og liker den veldig godt 🙂 Swatchene dine var kjempe fine!

  8. Nora says:

    Du har gjort en kjempegod jobb! 😀 Jeg føler at det er på tide at jeg skaffer meg en Jelly Kiss snart 🙂

  9. Monica S says:

    Du hadde jo kjempefine swatches, ingenting å grue seg over. Neida, skjønner det er uvant, men det er virkelig en tilvenningssak 😉

    Coral Punch så veldig ut som min type farge. 😉

    • Ja, det er nok det, og ser jo etter den utelukkende positive tilbakemeldingen at det er verdt flere forsøk også 🙂 Og ja, det tror jeg at den er! Veldig korallish rosa og både diskret og litt knæsj samtidig!

  10. Silje T. says:

    Jeg skal lett kjøpe meg de to lyseste fargene! Nydelige er de.

    Og Swatchene dine er kjempebra, ingenting å beklage seg over 🙂

  11. Lene Christin says:

    Rose blush likte jeg veldig godt! Og jeg syns swatchene dine ble kjempebra 😉 Må vell skaffe meg en jelly kiss snart…

  12. Jade says:

    Kjempeflotte swatches! Det er 10 ganger bedre å se de på leppene enn på armen. Flott at du har bilde av lepper uten noe på først 🙂 Du kan gjerne ha swatch på armen i tillegg, da fargen kan bli påvirket av leppene dine.

    • Tusen takk! Og du har selvsagt helt rett angående swatches på arm i tillegg, jeg har både tatt dem og lastet dem opp men glemte rett og slett av å plassere det i innlegget! Nå har jeg oppdatert 🙂

  13. Tone says:

    Jeg har forelsket meg helt i 52 rose blush – er på min andre siden sommeren! 😉

  14. Renate says:

    Flotte leppeswatches, ingenting å være redd for 😉 Har Rose Blush selv, og bruker den flittig 😀

  15. Stine says:

    Coral punch var jo bare fantastisk!!!!

Legg igjen en kommentar

