Sigma MAXBag heter det den er

Dette innlegget er forhåndsinnstilt.

Det er sant som alle de andre på O Store Internett sier; Du vet virkelig ikke hvor stor den er før den ser den i virkeligheten. Jada, den heter MAX, alle sier den er stor, man får oppgitt mål og det er ingenting som tilsier at størrelsen burde komme som et sjokk – likevel var jeg bare ikke forberedt på hvor svær den faktisk er.

La meg illustrere…..

Ja, så svær er den. Den er større enn flere vesker jeg har og virker nesten litt skremmende. Jeg tror imidlertid at jeg kommer til å bli svært glad i den når jeg drar hjem i neste uke, og jeg satser på å få vist dere litt bilder da av hva den faktisk rommer.

Til da: Den er huuuuuge!

 

 

7 Responses to Sigma MAXBag heter det den er

  1. Anne says:

    den ser sikkelig stor ut ja! men plass til mye sminke i alle fall 😉

  2. Den er virkelig SVÆR! 😀

  3. Marie says:

    Sv: Helt enig, kommer nok til å prioritere Shop MAC, Cook MAC, men vi får se om jeg blir fristet av noe fra Vera også (som jeg sikkert blir ..), og så får vi se hvordan økonomien er på det tidspunktet, det er alltid det store spørsmålet :p

  4. // De to vanlige blushene heter Peaches og Style 🙂

  5. Silje T. says:

    My God! Den er jo større enn den første hybelen min! 😛 Hehe.

    Neida, men den er sikkert kjempekjekk når man skal ut å reise. Jeg må alltid ha 2-3 forskjellige toalettmapper til hudpleie, sminke, medisiner, linser o.l. for ingen av de jeg har er store nok 😛 Jeg har en ganske stor en fra e.l.f som rommer det meste, hvis jeg er veldig, veldig flink 😉

    • Haha, den konkurrerer godt om plassen her også skal du vite 😉 Og ja, jeg har også alltid en drøss med ulike toalettvesker, men satser på å klare meg kun med denne – det kan bli gøy med ei slik utfordring!

Legg igjen en kommentar

