Jeg er trøtt, sliten og har en semesteroppgave å fullføre

… derfor blir det bloggfri ut uka i stedet.

Ikke har jeg funnet minnekortet heller… Herregud jeg er distré. Og trøtt. Jeg lurer på om jeg begynner å bli syk.. Æsj.
Vi skrives sånn ca rundt helga, tipper jeg.

Ha ei fin uke!

9 Responses to Jeg er trøtt, sliten og har en semesteroppgave å fullføre

  1. Anne says:

    lykke til med semesteroppgave 🙂 Det går nok kjempebra 🙂

  2. Marie says:

    Lykke til! Take your time 🙂 Godt vi har Bloglovin’ så får vi opp postene dine når du kommer tilbake! 🙂

  3. Ta deg tiden du trenger, vi er alltid her 🙂 Lykke til med oppgaven, skal sende deg gode tanker!

  4. Line S says:

    Lykke lykke til!

  5. Marie says:

    Sv: ENIG! Jeg synes alle tre var skikkelig fine, så håper de er like fine i virkeligheten og at de har hvertfall nogenlunde god payoff! 😀

Legg igjen en kommentar

