Distré, jeg? Hæ?

Jeg finner ikke minnekortet til kameraet….. I tillegg er det søndag. Inni meg er det noe som sier «Bloggfri på søndager!!», men jeg har bare ikke luftet det her før nå. Sååå, med tanke på at jeg uansett ikke har noe spesielt å bidra meg før jeg finner minnekortet, som mest sannsynlig vil skje under rydding og vasking i ettermiddag/kveld, tar jeg altså fri fra denne fæle, tunge børen det er å blogge. (Jeg føler meg så teit som sier «tar fri»….)

Ha en fin dag, fine mennesker!

5 Responses to Distré, jeg? Hæ?

  1. Marlene says:

    Jeg har faktisk lest 40 sider pensum i dag i tillegg til å se langrenn. Men nå tar jeg også fri resten av dagen i likhet med deg. Resten av dagen skal jeg spise alt for mye, egg/bacon til lunsj og nachos til middag. Så skal jeg se langrenn, skiskyting og kanskje en film 🙂 Deilig å ta seg fri på søndager. Håper du får en fin «fri-dag» 🙂

  2. // Tusen takk, det trengs!

  3. Monica S says:

    Håper minnekortet dukker opp igjen 😉

    Jeg igjen synes søndager er perfekte bloggdager, når jeg ikke har andre planer. hehe 😉

    • Jeg også, nå begynner jeg seriøst å lure på hvor det kan være…. Og ja, jeg ser absolutt den, men jeg synes det er veldig greit med «fri» da, og om jeg skulle være i bloggemodus heller skrive noen forhåndsinnstilte 🙂

Legg igjen en kommentar

