Hvorfor jeg elsker Two-Timer Mascara og hater theBalm

Dette bildet ble tatt i halvnitida tirsdags kveld. Da hadde den vært på i tretten timer. Elleve av dem var helt vanlige. Èn av dem sov jeg gjennom, og den siste jogget jeg bort. Neida, jeg finnes ikke sprek eller rask eller noen ting, men jeg øver. Og ja, jeg blir selvsagt svett av det. Veldig. Såpass at alt annet jeg skulle finne på å ha i ansiktet er borte lenge før jeg når mål. Bortsett fra mascaraen, da.

Og ja, den er jo selvsagt discontinued…. Dumme, teite, megadustetheBalm.

16 Responses to Hvorfor jeg elsker Two-Timer Mascara og hater theBalm

  1. Jade says:

    Typisk når man finner et vidunderprodukt! Den så kjempefin ut!

  2. Anne says:

    Kjempekjipt :/ Kanskje du finner noen på ebay?

  3. Line S says:

    Jeg liker også den maskaraen.
    Hvilken kost bruker du først?

  4. Helene says:

    Alltid kjipt når favoritter forsvinner :/

  5. Monica S says:

    Æsj, dumme thebalm. Skulle gjerne ha testet den selv. 😉

  6. Astrid says:

    De har den fortsatt på makestyle, sikker litt dyrere da http://www.makestyle.no/The-Balm-Two-Timer-Mascara 🙂

    • Tusen takk, Astrid! 🙂 Nå har jeg faktisk funnet på Nonpareil Boutique til en bedre pris, og kjøpt meg et par i backup, men jeg setter stor pris på at folk kommer med tips! Det er bare så kjipt at man ikke kan ha ubegrensede mengder med mascara i backup..

  7. Marlene says:

    Fant denne på salg på love-makeup.co.uk til 5 pund, så kjenner jeg er litt fristet til å kjøpe den. Men samtidig vil jeg jo ikke bli avhengig av et produkt som er discontinued 😛

Legg igjen en kommentar

