Favorittprodukter: Januar

Jeg tror jeg handler for lite…. Hvorfor? Jo, favorittproduktene mine gjentar seg jo alltid! Jeg finner sjeldent nye og revolusjonerende produkter, dessverre.

Masken for eksempel, Clearing Complex Mask fra MD Formulations, den elsker jeg hver måned, og nevnte sist i både årsfavorittene og novemberfavorittene. Bryngeleen fra Ben Nye (som for øvrig ser helt disgusting ut, jeg vet, jeg vet) har jeg også nevnt tidligere, men til mitt forsvar «gjenoppdaget» denne måneden. Sleek-paletten Oh! So Special har jeg også hatt ei stund, og brukt bare periodevis tidligere, og Two-Timer Mascara fra theBalm har jeg elsket siden jeg fikk den i posten sent i fjor en gang. (Og den er forøvrig discontinued…. Hrmf!!)

Det eneste produktet som da gjenstår er også det eneste som er nytt av året; LHA Cleansing Gel fra SkinCeuticals. Den kjøpte jeg på anbefaling fra Ingvild hos Beauty Deconstructed, og selv om jeg ikke er heeeelt omtaleklar enda kan jeg røpe at jeg liker den veldig, veldig godt!

 

Hvilke produkter var du ekstra glad i i januar?

7 Responses to Favorittprodukter: Januar

  1. Ethereal says:

    Åhh, det er nesten ingenting i hele verden jeg elsker mer enn når jeg har anbefalt/prakket på noen et produkt, og de blir fornøyde, SÅ glad du liker rensegeléen!

  2. Anne says:

    har såå lyst til å teste sleek, har hørt så mye bra om øyenskyggene deres 😉 Er jo veldig kjekt for lommeboka at det ikke blir så mye shopping, tror nok det blir litt MAC på meg når MAC Naturally kommer til Trondheim nå om noen dager 🙂

  3. Marie says:

    Den paletten fra Sleek var kjempefin! Den fikk jeg lyst på! Fikk Storm-paletten i posten forrige uke, og er så fornøyd med skyggene! 🙂

  4. Åh, jeg er så misunnelig på alle som interesserer seg for sminke og hudpleie og sånt! Selv er jeg utrolig dårlig på å shine opp meg selv.. Blir som regel til at jeg går rundt sminkeløs i daffeklær og ja.. Ganske ufresht. Har hatt samme mascara i over et år og sånt vettu.. Må skjerpe meg. Men det blir ikke noe bedre av å gå hjemme, hvertfall!

    Her er det mer sånn: 2010-tallets favorittprodukt aka det eneste jeg bruker aka Volume million lashes fra L`oreal.

    • Du kan få litt av rosagenet mitt hvis jeg får litt av treningsstyrken din? Altså, det er gøy og alt sånt, og gir meg mye glede, men det er jo ikke akkurat den mest fornuftige hobbyen å ha.

      Nei, så lenge du trives uten sminke er det ingenting som er bedre enn det! Og om du har lyst til å utvide horisonten finnes det i alle fall masse fine blogger der ute å kikke litt på, det er vanvittig hvor mye gøy som finnes der ute i kosmetikkjungelen 😉

      (Og angående mascaraen… Hva er trikset?? Den fungerer bare ikke på meg, den drysser som tørre kjeks uansett hva jeg gjør!)

Legg igjen en kommentar

