Det er faktisk mulig

20120128-204017.jpg

… å treffe bunnen på en blush. Who knew?

Bildet er gjengitt med tillatelse fra min venninne som så virkelig må utvide sitt blushrepertoar.

19 Responses to Det er faktisk mulig

  1. NML says:

    Jøss, ærre muli! 🙂

  2. Å bruke opp en blush et mitt mål her i livet. Å bruke opp en blush skjer ikke hver dag, liksom :p

  3. I jøssenavn! Haha.. trodde ikke at dette skulle være mulig eg :p

  4. Therese says:

    Oj:O Jeg har hatt min nars orgasm i over et år, og har enda ikke sett tegn til bunnen:P

  5. Monica S says:

    Oi, såpass. Kanskje på tide med noe nytt da ja 😉 Jeg tror ikke jeg kommer til å treffe bunnen på noen blush i nær framtid for å si det sånn 😛

  6. Line S says:

    Imponert!

  7. Marie says:

    WOW, imponerende! Det skjer ikke hos meg heller med det første .. Kanskje om et tiår (KANSKJE!) :p

  8. Anne says:

    hehehe, har aldri sett en blush som har blitt brukt så godt! det er jo nesten 100% tomt! 🙂

  9. Renate says:

    Trodde ikke det var mulig, hehe. Det eneste jeg klarer å bruke opp er basisprodukter :p

Legg igjen en kommentar

