I heart Iherb

20120125-162100.jpg

20120125-162107.jpg

20120125-162113.jpg

De har så mye gøy! Og billig! Og smart! Spesielt spent er jeg på barberhøvelen, jeg håper at den kan erstatte svindyre Gillette. Ja, også mangodusjsåpen, selvsagt!

Så fort jeg får dataen tilbake (ja for den har jeg forresten glemt hos noen venner, derav mobilblogging) skal jeg ta meg en ny iherbrunde og kjøpe lip balm, fuktighetskrem og kanskje noe godt? Sjokolade?

7 Responses to I heart Iherb

  1. Charlotte says:

    Kom med tilbakemelding på barberhøvelen når du har fått testen den da! Hadde vært genialt å bytte ut dyre blader med geniale iherb;)

  2. Kan ikke du lage et innlegg om hva som er smarte kjøp hos iherb? Synes den nettsiden er vanskelig :p

  3. Shamini says:

    Jeg fikk pakke fra iHerb i dag selv! Hadde bestilt meg to og en halv (liten) pakke med Lärabars, fordi jeg er så elendig på å spise. Tenkte ganske de kunne funke som et mellommåltid, og til min store overraskelse likte jeg dem kjempegodt. Kommer absolutt til å bruke iHerb til dette formålet flere ganger, og som en bonus har de favoritt-teen min over alle teer: St. Dalfour Golden Peach. ❤

  4. Jade says:

    Favorittlipbalsamen min 🙂
    Spent på hva du synes om såpen. Bruker shampo og balsam fra Jäsön, og er veldig fornøyd.

Legg igjen en kommentar

