Please Mr. Postman, hurry!

Endeliiig! Mr. Bunny-kittet fra Sigma er nå på vei til meg, akkompagnert av den fantastiske MaxBagen og en lekker retractable kabuki.

I tillegg venter jeg også på en mascaraprimer fra Smashbox, skrubb fra MD F., diverse fra Iherb og to backup-tuber av fantastiske TwoTimer Mascara fra theBalm.

Løp, Mr. Postman, løp!

 

21 Responses to Please Mr. Postman, hurry!

  1. Ojoj! Her er det noen som har slått på stortromma! Liiker 😀

  2. Åååh, heldig! Jeg har så sinnsykt lyst på kostene, men har ikke råd for tiden. Utrolig dårlig gjort av lånekassen og ikke gi meg mer penger :p

  3. Renate says:

    Veska er så søt! Fort deg postmannen!

  4. Anne says:

    Masse å glede seg til her! 😀 heldige deg 🙂

  5. Astrid says:

    Min sigma-pakke ble shippet i går, men jeg fikk mail om at de ikke lenger skriver ned verdien :/ Sminkebørster ble plutselig mye dyrere 😦

    • Æsj… Jaja, jeg regner alltid med å måtte betale toll, og blir heller positivt overrasket om jeg slipper, så det får gå 🙂 Og det er fortsatt en god deal, da!

      • Astrid says:

        Ja 🙂 Det jeg ble litt sur over var at en dame sendte mail om at de ikke kunne skrive ned verdien og spurte om jeg fortsatt ville ha orderen, jeg ble litt usikker og spurte om de kunne refundere det. Men rett etterpå så stod det i mailen min at pakken var sendt! Så fikk jeg mail etterpå om at de ikke kunne refundere -.-

      • Aaah, den er kjip! Men du angrer vel ikke fortsatt? Eller?

      • Astrid says:

        Neida, angrer ikke! Gleder meg som et lite barn til å få en duo av F82 og F84, til bare 24$ 😀

      • Astrid says:

        + et Naughty in Black travel kit 😀

      • Astrid says:

        VET! Har så lyst til å prøve stippling med en fin Sigmax-børste 😀 Har en bare en billig loreal foundation, men den er altfor mørk (kjøpte den i sommer). Den funker greit når jeg har danseforestillinger, men ikke til hverdags… Har lyst til å investere i en ordentlig god en, men jeg aaaner ikke hvordan! Har siklet litt på en fra Lancome, men det er jo så dyrt, jeg kan jo sikkert prate litt med Britique ellerno 😉 Har du noen forslag til en god foundation? 🙂

      • Æsj, jeg skulle ønske jeg hadde noe fornuftig å komme med her, men… Jeg kan ikke foundation! Jeg vet riktignok at jeg digger Vichy Dermablend (bare søk etter omtale) hvis det er snakk om superduper dekkevne (og den kan muligens stiples, selv bruker jeg F82) men den er litt for heavy til hverdags. Ellers synes jeg faktisk at NYX HD er god, den er veldig lett og fin men gir meg urenheter – og er på grunn av det uaktuell.

        Har riktignok hørt mye bra om Chanels foundationer, uten at jeg har personlig erfaring, og selv om jeg egentlig foretrekker å holde meg unna parfymerimerker (jeg har troa på billigere og bedre!) frister det veldig å prøve en.

        Hold meg oppdatert! 🙂

  6. Line S says:

    Så mye fint du har bestilt deg! Har lyst på bunnykitet jeg også, men jeg har jo en del koster allerede 🙂
    Får se om du klarer å overtale meg (regner med at du kommer til å skrive ned dine meninger om kitet..).

    • Vel, jeg haaar jo også en del, men ingen som skal være så gode som disse 😉 Og ja, det må jeg jo nesten prøve å få til! Men…… Har ikke Quirky vunnet deg over allerede?

      • Line S says:

        Jo hun har egentlig det.
        Nå er det en stund siden jeg leste omtalen og jeg har ‘glemt’ at jeg trenger disse kostene. Får se ved neste lønning om det frister like mye som nå 🙂

  7. Monica S says:

    Så gøy! Det er gøy med pakker i posten, bare utrolig kjedelig å vente på dem. Skulle gjerne hatt Mr.Bunny kitet selv altså 😛

Legg igjen en kommentar

