Øyenskygger fra MAC – hvordan velge!?

Hadde jeg lagt bare halvparten av engasjementet jeg har for research før nettshopping i studiene mine hadde det nok blitt jurist av meg uten problemer…. Dette tar tid, dere. Og mye fram-og-tilbake.

Foreløpig har jeg, med god hjelp fra søteste Heidi, landet på 12 skygger jeg tror jeg vil gå for. Jeg synes riktignok at det er litt mange, og vurderer å kutte ned…. Eller…? Æsj, dette er vanskelig!

Uansett, de foreløpig heldige utvalgte er følgende:


I tillegg vil jeg ha Hepcat, men den fant jeg ikke på den amerikanske siden…?

Fra før har jeg Naked Lunch, Rice Paper, Espresso, Satin Taupe, Brulé, Charcoal Brown og Humid.

Innspill ønskes!

15 Responses to Øyenskygger fra MAC – hvordan velge!?

  1. Anne says:

    Goldmine må du ha!!! Den er helt fantastisk 🙂

  2. Marie says:

    Du MÅ ha Club, Patina, Goldmine og Satellite Dreams! De er så fine!! :):) Ellers veldig mange bra valg, synes du skal gå for de 😀

  3. Charlotte says:

    Hepcat er en av de som er discontiuned. De har den fortsatt i butikkene, så lurt å få tak i den nå 😉

  4. Renate says:

    Veldig mange fine her! Shroom, Club, Patina og Mulch er must haves for min del 🙂

  5. Jade says:

    Sable er min nyeste kjærlighet… 🙂

  6. Eg vil også ha! Mange MAC øyenskygger 😉 Vanskelig å velge…

  7. Lene Christin says:

    Vanskelig å velge når det er såå mange øyenskygger å velge mellom. Har foreløbig 4 skygger fra MAC og googler og googler for å finne ut hvilke andre jeg vil ha!
    All that glitters må du værtfall ha, den er kjempefin! 😉

  8. Monica S says:

    All that Glitters er en av mine mest brukte MAC-skygger og et must-have i min bok 😉 Ellers så liker jeg både Satellite Dreams og Nocturnelle KJEMPEGODT! Shroom er min nye favoritthighlighter. Så jeg liker godt fargene du har plukket ut jeg.

    Andre favoritter er (blant annet): Knight Divine, Brun, Woodwinked, HauxSumptuous Olive og Electra.. 😉

    • Haha, jeg har faktisk kuttet både All That Glitters og Nocturnelle…. De blir nok innkjøp på et senere tidspunkt, men jeg måtte kutte litt nå og heller supplere ut fra hva jeg føler jeg mangler senere 🙂 Og forslagene er notert 😉

Legg igjen en kommentar

