Min blushpalett-to-be?

Jeg trenger mer MAC. Jeg gjør det. Per nå har jeg to blusher liggende ensomme og triste i en palett med hele fire tomrom, og dét, dét blir for dumt. Derfor har jeg bestemt at når lønnen for juleferiejobbingen tikker inn skal jeg fylle opp blushpaletten min! (Samt handle noen skygger, selvsagt..)

Fra før av har jeg Peachykeen og Fever. Førstnevnte er fin nok, men sjeldent i bruk, og sistnevnte bare ligger der. Jeg tenker derfor at jeg skal prøve å få solgt den på Bomkjøpmarkedet, men foreløpig har jeg valgt ut fire nye og får heller frigi Fevers plass når jeg finner en ny en jeg bare MÅ ha.


Swatches lånt fra fabelaktige KarlaSugar.

Siden det enda er ei uke til jeg får lønn…. Noen innvendinger? Dårlige eller gode erfaringer? Er det en spesiell blush jeg bare MÅ ha i stedet for en av disse?

24 Responses to Min blushpalett-to-be?

  1. Quirky says:

    Jeg ville byttet ut én av dem mot Breath of Plum, den er må-ha. Blushbaby er også en favoritt hos meg, og Well Dressed ville se NYDELIG ut på deg.

    Såhh, dans, puppet, dans! 😛

    • Hmmm…. Jeg vurderte Breath of Plum, men liker egentlig swatchene av de jeg allerede har valgt bedre. Mulig jeg må bytte ut Fever med den etterhvert, i stedet?

      Og jeg har jo faktisk danset allerede én gang i dag 😉

      • Jeg anbefaler også å få Gunn til å prøve Well Dressed på deg før du eventuelt kjøper den, jeg tror du hadde vært finere i Pinch O Peach, som også er en fin lys rosa 🙂

  2. Jeg ville ikke ha byttet ut en med Breath of Plum, du kommer til å bli med fornøyd med de du har valgt ut allerede 🙂

  3. Mette says:

    ❤ Melba!

  4. Marie says:

    Enig med Heidi! Og som jeg sa på forumet: Jeg liker Melba og Fleur Power veldig godt, matte begge to, perfekte fersken og rosa blusher, tror nok disse to er mine all-time-favorites når det gjelder blush fra MAC 😉

  5. Anne says:

    Oh! Så kult! 😀 høres ut som en veldig god plan! 🙂

  6. Line S says:

    Fine fine!
    Jeg har mange blushfavoritter fra MAC og jeg er helt enig at det er urimelig å ha fire (!) tomme rom i en blushpalett.
    Mine favoritter er Fleur power, Blushbaby og Mocha. Jeg har også noen LE favos; Stunner, Prim & proper, Hipness og Bite of an Apple. Elsker blusher!

    Lykke til på shopping. Blir spennende å lese om hva du ender opp med:)

    • Ikke sant?! Og det har vært sånn pinlig lenge… Huff. De får heldigvis snart selskap! Godt å høre at folk er så fornøyd med Fleur Power, Mocha synes jeg også ser knallfin ut, det er jo skummelt mye å velge i! Spent på hvor lenge jeg klarer meg med én palett.. 😉

  7. Renate says:

    Tenderling, Melba og Fleur Power er av favorittene mine! Vil også komme med to forslag: Mocha og Well Dressed.

  8. Marlene says:

    Jeg venter på Blushbaby og Style i posten! Tar litt lengre tid nå enn vanlig, kan vel kanskje være på grunn av januarsalg, Men jeg gleder meg masse 😀

  9. Monica S says:

    Mange fine der 😉 Jeg synes personlig at fargen på Harmony så kjedelig og grå ut, så jeg ville nok byttet den ut med enten Style eller Buff som er mine favoritter fra MAC. Men du vet jo best selv hva du kommer til å like. 😉

  10. Mari says:

    Ikke for å gjøre det vanskelig men jeg synes ikke fleur power er så fin. den er liksom for rosa/fersken. men det kan ha meg å gjøre fordi jeg har rødlig hud fra før av og at jeg liker de litt mer naturlige. forøvring er det min eneste blush fra MAC og da;)

    Ble ikke forelsket akkurat.. Luster fra NARS er fantastisk fin<3

  11. Marlene says:

    Jeg har testet både harmony og blushbaby nå, og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Og jeg holder med Heidi om at harmony funker bra til kontur/skyggelegging. Jeg tror jeg er litt lysere enn deg, men den er enkel å legge og resultatet blir veldig bra! Blushbaby liker jeg også veldig godt. Den minner meg litt om Makeup Mekka Natural beauty. De er ikke dupes, men jeg opplever at de begge passer til samme type looks 🙂 Jeg har 6 MAC blusher, men den eneste jeg har av de du har kjøpt er Harmony, så blir spennende å se hva du syns om de 🙂

    • Æsj, da er det kanskje Blushbaby jeg skulle hatt… Jeg vil jo ha tilnærmet Natural Beauty i MAC-utgave! Bra du er fornøyd med Harmony da, jeg er veldig spent på alle sammen 🙂

Legg igjen en kommentar

