Et dårlig bilde av litt som er nytt

Nå er det ca evigheter siden siste «Se hva jeg har kjøpt»-innlegg, og med det tatt i betraktning: Herregud så lite jeg har handlet i det siste! Det må jeg gjøre noe med, altså..

Ovenfor ser dere blant annet det overraskende kjedelige resultatet av min første tur på Kicks: To pakker neglelakkklistremerker, to pakker hårnåler og én hårbørste. Ellers har det blitt svensk tørrsjampo fra Sunsilk, LHA Cleansing Gel fra SkinCeuticals, lip gloss fra Gosh og primer og foundation fra Make Up For Ever!

Kjøpt noe gøy i det siste? 🙂

17 Responses to Et dårlig bilde av litt som er nytt

  1. Anna says:

    Hvis du elsker den nye foundationen kommer jeg til å hate meg selv enda mer for at jeg klarte å miste den på ferie, etter bare noen uker med testing. Sutre, sutre. 😦

    Fine ting, da.

  2. Nora says:

    Ble du også påvirket av Quirky til å kjøpe den børsten? 😛 Mange spennende ting du har kjøpt! Gleder meg til du får prøvd de 🙂

  3. Mette says:

    kommer det omtale på mufe foundationen? 🙂

  4. Anne says:

    Spennende med ny foundation 🙂

  5. Marie says:

    Venter på OPI Gone Gonzo og Sleek palett i posten, gleeeder meg til å få dem 😀 Håper vi får høre hvordan foundation er!

  6. Har du bare jobbet du? 😉 Hihi.. venter på alt for mye i posten eg *rødme*

  7. Line S says:

    Jeg har kjøpt alt for mye gøy i det siste! Elsker nettshopping ❤
    Blir spennende å lese om hva du synes om foundationen. Jeg har den jeg også, men den er litt for mørk for meg nå.

  8. Ida says:

    hvor kjøper du MUFE sminke?

  9. Monica S says:

    Er spent på hva du synes om produktene fra MUFE jeg 😉 Det mest spennende jeg har kjøpt meg den siste tiden er vel en Mac-øyenskygge + noe stæsj fra Feelunique 😉

  10. Tilbaketråkk: NOTD: Incoco Dry Nail Appliqué “Pink Satin” « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

