Ei langhelg i toalettmappa

Innlegget er forhåndsinnstilt.

I går viste jeg dere at jeg pakket helt vanvittig mye kosmetikk med meg hjem på (en til mitt forsvar, veldig, veldig lang) juleferie. HELT ENORMT MYE. Om jeg fikk bruk for alt? Ikke på langt nær. Nå som jeg bare skal være borte ei langhelg har jeg derfor prøvd å være så streng med meg selv som mulig. Likevel ble det en del, sånn «volume wise», men det må man vel nesten regne med? Basale behov, vet dere!


I tillegg til det på bildet kommer en pakke renseservietter, et lite utvalg sminkebørster, ei slettetang, sjampo, balsam, dusjsåpe og bodylotion. Herregud.

5 Responses to Ei langhelg i toalettmappa

  1. Anne says:

    syns ikke dette var så ille jeg 🙂

  2. Monica S says:

    Jeg synes heller ikke det var så ille, jeg er veldig flink til å pakke minst like mye jeg 😉

  3. Marie says:

    Du har jo klart å begrense deg litt, hvertfall da! 😉 Jeg drar ofte med meg hundreogørten forskjellige øyeskygger «så jeg har noe å velge mellom!» og femten leppestifter fordi «vet jo ikke hvilket «leppestifthumør» jeg er i!». Herlighet. Noen ganger blir jeg så oppgitt over meg selv :p

Legg igjen en kommentar

