Om å pakke for mye….

Innlegget er forhåndsinnstilt.

Det er enkelt. Veldig enkelt. Altfor enkelt, faktisk!

Bare se her.

Jeg var hjemme på ferie i 40 dager. Da jeg pakket så jeg for meg ca 30. Det skal sies at jeg ikke forventet å få så mye jobb (og miste tilsvarende pyntetimer) som jeg gjorde, men uansett skulle jeg nok klart meg med bare en brøkdel.

Selvfølgelig, jeg trodde heller aldri at jeg kom til å ha behov for alt, jeg ville bare ha muligheten, og selv om det i noen tilfeller er helt kurant – i andre er det ikke. Jeg reiste med tre svintunge kolli, jeg, på et glohett tog som allerede var overfylt av bagasje. Det er mye jeg har gjort som var bedre.

Og se på dette her for eksempel. Dette er tydeligvis reiseavdelingen min av jåleleppeprodukter. Jeg bruker aldri annet enn leppepomade, men har likevel pakket med meg 16 (den ene glossen kjøpte jeg hjemme…) leppestifter og glosser av ymse slag. Om jeg noen gang tok dem i bruk?

Aldri.

17 Responses to Om å pakke for mye….

  1. NML says:

    Haha, din tøysekopp!

  2. Marie says:

    Hahaha! Kjenner meg SÅ godt igjen! Pakker alt for mye sminke når jeg bare skal på overnatting hos en venninne liksom.. Tenker når jeg er hjemme: «Kan jo se litt ok ut når jeg tar bussen hjem i morgen!», dagen etter: fyyyyy faen, jeg ser ut som .. ja, jeg vet ikke hva, oooorker ikke å sminke meg bare for å sitte på en buss. Og så når jeg kommer hjem er det bare å pakke ut de ubrukte sminkeproduktene.. Rister på hodet av meg selv noen ganger altså..

  3. Rebekka says:

    Jeg kjenner meg så altfor godt igjen! Jeg pakker alltid mye som jeg tviler på at jeg kommer til å bruke, men så er det det der med å ha muligheten til det.. :p

  4. Marlene says:

    Hahaha, kjenner meg også veldig godt igjen! Men denne jula var jeg flink 🙂 Hadde bare med meg Too Facen natural eye kit (siden jeg bruker velvet revolver som brynfarge),tre leppeprodukter (lypsyl, rød lipliner og viva glam I) og tre blusher hjem denne gangen og den funket utmerket. Utenom dette hadde jeg selvfølgelig foundation osv, men alt jeg hadde med passet faktisk i en toalettmappe :p Må jo være en første gang for alt 😀

  5. Må le av deg, du er bare såå søt 😀 Hihi! Har aldri pakket med meg så mye hjem :p

  6. Jeg kjenner meg så godt igjen, pakker alltid alt for mye med meg når jeg skal reise bort.

  7. Line S says:

    Rart at vi aldri lærer og pakker litt mindre…

  8. Mari says:

    hahaha er helt likt selv…mamma blir galen av meg, vertfall når vi skal til syden;) hehe

  9. Haha, jeg er HELT likens selv! Pakker bestandig altfor mye.Og den øyenskyggen jeg ALDRI bruker, må jeg jo også ha med. At man aldri lærer!

Legg igjen en kommentar

